Ove reči razume ceo region, a njihovo značenje nas intrigira i danas

  • 6

Popišmaniti je jedino slikovito za sve one koji iznenade promenom odluke, a šija nije isto što i vrat ni u čuvenoj izreci. Ružnoću kao da je nemoguće opisati bez onog „živi akrep“, a „koji ti je vrag“ sasvim će drugačije obojiti rečenicu nego „koji ti je đavo“. Vazda je zvučnije nego stalno.

Najnoviji spot o Nikšićkom pivu  za kratko vreme osvojio je srca gledalaca. Neodoljivo šarmantni likovi zahvaljujući izazovu vremeplova proživljavaju kontrast života na planini i svega onoga što vek kasnije nudi grad, a istovremeno nas podsećaju i na zaboravljene reči koje u modernom kontekstu imaju sasvim drugi šmek.

Nikšićko pivo Foto: Promo

Njihova želja za „sokoćalom“ koje bi im pomoglo da neometano pričaju sa dva brda vraća nas u minula vremena i pokazuje čar susreta prošlosti i sadašnjosti. Vremena se menjaju, reči su njihova svedočanstva, a jedna reklama podseti da prave vrednosti ostaju, odvajkada do Instagrama.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Srušio se plafon i povredio pacijente: Bizarna nezgoda u bolnici

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Više sa weba

Komentari

  • Xxxz

    16. jul 2019 | 17:11

    treba uvesti porez na reklame koje nisu na nasem jeziku

  • Dejan

    16. jul 2019 | 19:16

    Ne vidim cemu promocija njohovih glumaca i njihovog piva... Onog momenta kad prestanemo da ih nazivamo bracom(jer nam to nisu, to nam je nekolicina Srba koja zivi u CG) i kad prestanemo da promovisemo sve sto je njihovo prestacemo i da se razocaravamo.

  • Dexi

    16. jul 2019 | 17:15

    Zašto se o ovome piše na Srpskim portalima?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA