Ove reči razume ceo region, a njihovo značenje nas intrigira i danas
Popišmaniti je jedino slikovito za sve one koji iznenade promenom odluke, a šija nije isto što i vrat ni u čuvenoj izreci. Ružnoću kao da je nemoguće opisati bez onog „živi akrep“, a „koji ti je vrag“ sasvim će drugačije obojiti rečenicu nego „koji ti je đavo“. Vazda je zvučnije nego stalno.
Najnoviji spot o Nikšićkom pivu za kratko vreme osvojio je srca gledalaca. Neodoljivo šarmantni likovi zahvaljujući izazovu vremeplova proživljavaju kontrast života na planini i svega onoga što vek kasnije nudi grad, a istovremeno nas podsećaju i na zaboravljene reči koje u modernom kontekstu imaju sasvim drugi šmek.
Njihova želja za „sokoćalom“ koje bi im pomoglo da neometano pričaju sa dva brda vraća nas u minula vremena i pokazuje čar susreta prošlosti i sadašnjosti. Vremena se menjaju, reči su njihova svedočanstva, a jedna reklama podseti da prave vrednosti ostaju, odvajkada do Instagrama.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Srušio se plafon i povredio pacijente: Bizarna nezgoda u bolnici
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Xxxz
treba uvesti porez na reklame koje nisu na nasem jeziku
Podelite komentar
Dejan
Ne vidim cemu promocija njohovih glumaca i njihovog piva... Onog momenta kad prestanemo da ih nazivamo bracom(jer nam to nisu, to nam je nekolicina Srba koja zivi u CG) i kad prestanemo da promovisemo sve sto je njihovo prestacemo i da se razocaravamo.
Podelite komentar
Dexi
Zašto se o ovome piše na Srpskim portalima?
Podelite komentar