Dan u životima svakog od nas dostojan je reklame. Evo primera!
Šta je to što spaja jednu babicu, studenta pedagogije i radio-voditelja?
Jedna pesma, omiljeno pivo i podjednaka želja da sa nama podele svoj dan i male pobede u njemu. Milica Ilić, Miloš Vučković i Miloš Lazić su mladi ljudi, koji su uz još oko dvadesetak njima sličnih, učestvovali u novoj reklami Jelen piva koju ste ovih prazničnih dana sigurno videli u udarnim terminima na televiziji.
Put od ljubitelja piva do glavne role u reklami za njih je bio pre svega zabavan i nepretenciozan. Snimili su svoju verziju aktuelne kampanje „Ja želim pivo“ i pobedivši na digitalnom konkursu postali glavni junaci nove reklame.
Dovoljno zarazna pesma „Ja želim pivo“ podstakla je radijskog voditelja Miloša Lazića da je ispriča na drugačiji način – kroz poeziju i recitaciju. Zabavna interpetacija pesme i odlične reakcije na digitalnim kanalima Jelen piva obezbedile su mu učešće u snimanju koje ocenjuje kao vrhunsku zabavu.
- Sve je trajalo nešto više od dva sata, a u 95% scena sam bio bos. Zato je parket kancelarije onako uglančan. I kada smo završili poslednji kadar, svi onako umorni i iscrpljeni, prva pomisao je bila: ''Pa ja bih ovo radio do kraja života!'' Tako da je prvo iskustvo snimanja reklame za TV bilo više nego dobro. Premalo da bude jedini put - kaže nam Lazić.
Vrhunske igračke bravure u spotu pokazao je mladi student pedagogije, 19-godišnji Miloš Vučković iz Subotice koji je pokrete „skinuo“ preko igrice Fortnite.
- I sad kad čujem reklamu, ulećem u dnevnu sobu i igram“ – kaže, kome je i snimanje spota, zahvaljujući profesionalizmu i pomoći celog tima, prošlo kao igra. Najupečatljiviji su mu, kaže, bili pogledi ljudi dok je izvodio svoj ples. „Drugari mi šalju snimak na Instagramu sa porukama: „Kako ovaj lik liči na tebe“. Samo čekam njihove reakcije kad im kažem da sam to ja! - kaže Miloš.
Jedna od najupečatljivijih uloga u spotu pripala je Milici Ilić (20) babici po struci, koja se sa svojim momkom Stefanom Kocićem (23) sprema za život u dvoje. Tako smo je i u spotu videli kako kreči stan. Milica i Stefan su sami osmislili koncept videa i javili se na nagradni konkurs Jelen piva.
- Snimanje je odlično proteklo, ekipa je bila sjajna. Zamišljala sam da ću imati veliku tremu, ali uopšte nije bilo tako. Inače, po nagovoru dečka sam se prijavila na konkurs i baš sam mu zahvalna, jer sam prezadovoljna reklamom koju svakodnevno gledam, kaže Milica koja se sprema da uskoro stupi na dužnost babice u jednom beogradskom porodilištu.
Nova verzija spota „Ja želim pivo“ verno je odslikala svakodnevicu naših građana u bilo kom gradu u Srbiji. Jedan dan kao skica u životima običnih ljudi ispunjen je vrednim trenucima dostojnim reklame. I potrebno je da nam neko sličan nama pokaže svu raskošnost običnog dana i vrednih ljudi u njemu.
Kao što su to učinili naši sagovornici.
(Telegraf.rs/ PR)
Video: Prolaznici je jedva izvukli: Šetala je ulicom, a onda je drvo palo na nju
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.