Reč "prelepa" je malo za ovu brinetu: Nude joj milione za objave na Instagramu, ali ona ne želi novac (FOTO)

  • 13

Mnogi sanjaju o karijeri influensera na društvenim mrežama, a ova lepotica živi taj san. Negin Mirsalehi je student marketinga iz Amsterdama pre šest godina napravila je profil na Instagramu i taj joj je korak promenio život.

Hana (16) je bila kraljica društvenih mreža, ali se ubila: Oduzela sebi život zbog najbizarnijeg razloga (FOTO)

Danas joj je trideset godina i jedna je od najpopularnijih influensera na Instagramu i od toga zarađuje milione.

 
Lady in red. in @majorelle_collection @revolve .A post shared by Negin Mirsalehi (@negin_mirsalehi) on

Kad je 2012. napravila profil, Instagram je bio tek u začecima, a ona je jednostavno počela objavljivati fotke kao i svi ostali korisnici.

- Počela sam pratiti druge objave na Instagramu i zaključila šta želim da objavljujem. Jednostavno sam bila na pravom mestu s kog sam mogla donositi odluke koje će uticati na moju budućnost - ispričala je ona za Time.

Danas je uticaj modnih blogera poput nje na Instagramu ogroman, a modna industrija joj plaća velike iznose kako bi objavila fotku s njihovim proizvodom.

Negin, koju na Instagramu prati preko 4,7 miliona ljudi, ima veću publiku nego veliki kozmetički i modni brendovi poput Yvesa Saint Laurenta ili Pantenea. Neke kompanije s kojima sarađuje plaćaju joj i po skoro dva miliona dinara po objavi.

Iako se to čini kao ogroman novac, Negin otkriva da prihvata samo oko jedan posto ponuda za sponzorstva, te da većina njenih objava nije sponzorisana.

- Morate izabrati kakav influenser želite biti i s kakvim brendovima želite sarađivati. Ako vas zanimaju luksuzni brendovi, morate biti puno izbirljiviji i pokazati hrabrost i volju za rizikom. Morate znati reći ne - kaže ona.

Negin takođe promoviše proizvode putem svog bloga i dobija postotak od prodaje za svaki proizvod koji kupci naruče preko njene preporuke. 2015. su ona i njen dečko dali otkaze i posvetili se lansiranju njene linije proizvoda za negu kose, a zbog toga su odbili saradnju s jednim od vodećih proizvođača proizvoda za negu kose vrednu više od pola miliona evra.

- Razmislili smo o tome i odlučili da odbijemo jer smo zaista verovali u naš proizvod - kaže ona.

To se pokazalo kao dobra odluka jer su u dve godine uspeli da zarade više od tri miliona evra.

- Rizik pokretanja ličnog biznisa je bio ogroman i morali smo puno uložiti. Bilo je neizvesno, ali je ispalo savršeno - zaključila je Negin.

Daljinac

(Telegraf.rs/Index.hr)

Video: Prolaznici je jedva izvukli: Šetala je ulicom, a onda je drvo palo na nju

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Više sa weba

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA