Mačak i gazda zarađuju bogatstvo: Imaju tri miliona pratilaca i papreno naplaćuju objave

  • 1

Momak po imenu Džej Džej Još sažalio se 2016. godine nad sudbinom napuštenog mačka i odlučio da ga udomi. Nije ni sanjao da će to biti početak divnog prijateljstva koji je doneo mnogo avantura i poslovnog uspeha.

- Sajmona sam uzeo na jednom od svojih putovanja. Tada nisam zamišljao da bih mogao da imam ljubimca. Kada smo se prvi put sreli, nije bio prijateljski raspoložen. Negodovao je kada sam pokušao da mu se približim.

Ipak, mačak se vrlo brzo privikao na pažnju prijatelja, a Još ga je vodio sa sobom tokom svojih putovanja.

- Živimo u planinama Kolorada. Želeo sam da ga naviknem na otvoreni prostor, pa sam ga vodio svuda sa sobom - navodi Još.

Iste godine Još je počeo da objavljuje svoje snimke i fotografije sa ekspedicija. Simpatični tandem avanturista brzo je postao popularan na socijalnim mrežama. Prvi nalog na Instagramu Još je otvorio 2014. godine, dok je radio kao model i glumac. Rapidni skok broja pratilaca dogodio se kada je počeo sa objavama zajedničkih fotografija.

- Sve je krenulo uzlaznom linijom kada se pojavio Sajmon - objašnjava Još i ne krije iznenađenje zbog Sajmonovog uspeha na socijalnim mrežama.

Nalog "Adventure cats" odavno je popularan na Instagramu, a iza identičnog haštaga kriju se stotine hiljada različitih objava sa mačkama u glavnoj ulozi.

Još sada ima mnogo posla, jer fotografiše i snima skoro sve detalje iz avantura u prirodi. Na fotografijama se vidi kako zajedno plivaju, plove kajakom i penju se po stenama u blizini jezera Taho i obali Rio Grande. Klipovi privlače veliki broj kompanija koje nude različite proizvode i usluge namenjene ljudima i mačkama. Mnogi žele marketinšku saradnju sa Jošom i Sajmonom, a do danas je potpisana veći broj isplatljivih ugovora.

 
 
 
View this post on Instagram
Best day of my life with my cat Simon @backpackingkittyA post shared by JJ Yosh (@jjyosh) on

Zajedno imaju oko 2,8 miliona fanova na Instagramu i TikToku. Najpopularniji je kanal @backpackingkitty na TikToku. U marketinškim porukama često se pojavljuju zajedno. Još uspeva da unovči svoje marketinške sposobnosti, a posebno se naplaćuju glumačke veštine tandema avanturista.

Cena fotografije na Instagramu sa ograničenom upotrebom košta najmanje 5.000 dolara. Ukoliko klijent želi da postane eksluzivni partner, moraće da izdvoji od 10.000 do 50.000 dolara u zavisnosti od uslova ugovora. Ugovor koji uključuje snimanje i produkciju može vredeti 60.000 dolara, u zavisnosti od uloženog truda i vremena, piše Business insider.

Još je svoju karijeru započeo kao glumac i komercijalni model. Bavio se marketinškim radom, kako bi klijenti pokrili troškove snimanja njegovih startap filmova i dokumentaraca. Sada je direktor studija i zapošljava pet osoba. Godine 2018. shvatio je da su socijalne mreže bolji biznis od klasičnih reklama i glume.

 
 
 
View this post on Instagram
I gotta friend for life with my cat @backpackingkitty — on Day 3 of our @renotahoe adventure we scrambled up one of Tahoe’s tallest peaks, Mt. Tallac. We arrived at the top by sunset — making this one of the most magical highlights of our entire trip! . . I’m so grateful today that I got to spend my day outside enjoying the magnificence of Lake Tahoe. This is a location I come back to time and time again. Especially Desolation Wilderness - the many lakes, light grey rock, and the seclusion - makes this one of my favorite places to camp in the world. . . Thank you @renotahoe for allowing me to experience this adventure and showing me how easy and quick it is to travel from Reno to Tahoe. This area gives you the Best of both worlds - city and stunning wilderness! #RenoTahoe . . Picture by @davidmrule . . . . . . #goatworthy #wildernessculture #wilderness_culture #hikingwithcats #adventurecats #adventurecat #cats_of_instagram #catsofinstagram #climbingwithdogs #climbing_lovers #lensbible #gameoftones #blackcatsofinstagram #blackcatsofig #blackcatappreciationday #mountainlion #outdooradventuresA post shared by JJ Yosh (@jjyosh) on

Najveći broj fanova dolazi sa TikToka, a Još se nada da će neke od njih privući sadržaj koji emituje na YouTube. Početkom leta prvi put je počeo da objavljuje fotografije i klipove koji prikazuju njegove i Sajmonove avanture. Popularnost je skočila, a najviše pratilaca imaju na TikToku - 2,1 milion i oko 45 miliona lajkova.

Uživo emituje zajedničke pohode u prirodi preko aplikacije koja pomaže korisnicima da zarade zahvaljujući kreativnosti. Pratioci tokom emitovanja šalju virtuelne "poklone", koristeći TikTok valutu "kovanice". Kreatori sadržaja pretvaraju "poklone" u "dijamante" , a zatim u prave dolare.

@backpackingkittyThe adventure cat with more than nine lives jjyosh #wholesome #awesome #wild #livinglife #kitty #viral #featurethis♬ It’s Only (feat. Zyra) - ODESZA VIP Remix - ODESZA featuring Zyra

Još kaže da trenutno zarađuje malo novca od snimaka uživo, ali dovoljno da obezbedi hranu za sebi i svog prijatelja. Prema njegovim rečima, Sajmon obožava dimljeni losos i tunu.

- Kako drugačije da ga nagradim za ono što radi? Trudim se da budem dobar prema njemu i pružim mu najlepši mogući život - navodi Još.

(N. N.)

Video: Srušio se plafon i povredio pacijente: Bizarna nezgoda u bolnici

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Više sa weba

Komentari

  • Vodolijax

    26. februar 2020 | 10:55

    A moj mačak bezuspešno ganja mačke po ulici ......još je neiskusan.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA