Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ivan krusevac
Koliko bube ima po svetu napunjene zemljom i cvecem komemtar bi trebao biti folcvagen samo zato moze da sluzi
R line
WV je tata za sve ....Nema kvarova, delovi jeftini na svakom uglu cena slabo pada ....voziš se par godina i prodaš ga skoro za iste pare koje si ga i kupio i sve ovo ponovo u krug....
Goran
Vozio sam Alfu 166,24v, 3000 kubika motor,trošila 18L na 100 km.poklonio sam je jednom Italijanu,rešio se bedaka.