Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ljubiša
Kako podstiču natalitet???Pa zar ne vidite da svakog vikenda Hrvatice masovno dolaze u Beograd???
pop
Hrvati shvatili bukvalno ovu reklamu,prave decu.Jedino nisu shvatili od cega pa ih prave od drveta.
Bakičica
Super mu je reklama ali verujem da ce samo bolje prodavati namestaj. A što se tiče podsticaja na radjanje sumnjam da nema svrhe. Ko želi decu imače ih bez obzira na uslove a ko ne želi naci ce izgovor i razlog zašto ne želi.