Žena na snimku iz restorana videla pokojnog muža: Čovek umro pre devet godina, a veselio se ove!
Snimak iz jednog restorana u engleskom gradu Vestbornu vodi gledaoca po prepunom lokalu dok pesma svira u pozadini.
Običan video snimak koji prikazuje popularno mesto. Sve je bilo kako treba dok se nije pojavio jedan komentar koji je izazvao misteriju koja bi mogla zbuniti čak i Šerloka Holmsa.
- Koliko je star snimak? Moj pokojni muž i njegov sin su na početku snimka. Moj muž je umro 2014. godine - upitala je Lusi Votson.
Odgovor je brzo stigao i produbio misteriju.
- Zdravo Lusi. Žao nam je što ovo čujemo. Snimak je nastao prošle nedelje - glasio je odgovor.
Snimak iz indijskog restorana "Spejs kotidž" objavljen je 16. januara.
- Nova godina i novo raspoloženje! Poslednjih nekoliko nedelja smo naporno radili da naše iskustvo u restoranu učinimo još nezaboravnijim. Pridružite nam se za savršen spoj izuzetnih ukusa sa klasičnim i jedinstvenim jelima inspirisanim drevnim porodičnim receptima - piše ispod objave.
Lusi Votson iz Emsvorta je za lokalne medije rekla da je 99 posto sigurna da je njen suprug na snimku, prenosi Kurir.
- Videla sam ga odmah na početku snimka. Moja prva reakcija je bila "To je Hari". Nikada nisam videla toliko ljudi unutra - rekla je Lusi i dodala da je njen muž sigurno 10 godina nije kročio u taj restoran.
Novinare je interesovalo da li je uznemirena zbog odgovora da je video snimljen tek prošle nedelje.
- Nisam. Samo sam zbunjena time. Jednostavno ne razumem - rekla je Lusi.
Stotine korisnika komentarisalo je ovaj slučaj na Fejsbuku, a mnogi imaju sopstvene teorije o tome kako se Lusin pokojni muž pojavio u videu. Mnogi su sugerisali da je njegov izgled deo morbidnog PR-a ili čak da je lažirao sopstvenu smrt.
(Telegraf.rs)
Video: Nestala žena 2 nedelje plutala sa muževljevim telom u reci: Uspeli su da je pronađu i spase
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ivana
Bravo za ovaj indijski restoran, napraviše sebi reklamu preko lažne priče za dž.
Podelite komentar