TURISTIČKI SLOGANI DRŽAVA: Srbija se nije proslavila u kategorizaciji (FOTO)

  • 2

Da bi privukla turiste i prikazala se u primamljivom svetlu, svaka država ističe svoj brend i specifičnosti koje je razlikuju od ostalih. Jedno od bitnijih oružja je slogan koji ima zadatak da u nekoliko reči atraktivno opiše državu.

Britanski časopis "Gardijan" se bavio istraživanjem i prikupljanjem slogana, nakon čega je objavljena kategorizacija istih. Srbija se nije našla u najsvetlijoj grupi.

Inicijativa za ovakvo istraživanje javila se kada je turistička organizacija Jamajke odbacila svoj stari i često kritikovan slogan "Jednom kada odeš, znaćeš" i zamenila ga novim koji je okarakterisan kao sažet, ali gramatički površan: "Da sve bude u redu".

Koreja je odlučila da bude na oprezu kada je u pitanju novo brendiranje, pa je tim povodom objavljen javni konkurs za osmišljavanje novog slogana, čiji rezultat će biti objavljen u februaru 2014. godine.

"Gardijan" se potrudio da izdvoji najoriginalnije, ali i najlošije slogane, koji su razvrstani po kategorijama. U grupi koja samo nagoveštava turistima šta će im ta zemlja pružiti našli su se Nepal, sa sloganom "Jednom nije dovoljno" i Izrael sa sloganom "Veličina nije bitna".

Iz grupe "Gugl prevodilac" izdvaja se Srbija − "Život u ritmu otkucaja srca", ali i Grčka: "Ti u Grčkoj", čiji slogani su okarakterisani kao loš pokušaj prevoda sa maternjeg jezika na engleski.

U uznemiravajućoj grupi našla se Panama sa sloganom: "Ostaje u tebi" i Kolumbija: "Jedini rizik je u tome što želite da ostanete". Crna Gora spada u grupu epskih slogana sa porukom "Divlja lepota", dok Dubai spada u one jasne i jednostavne − "Definitivno Dubai".

(Telegraf.rs / Izvor: Theguardian.com)

Video: Srušio se plafon i povredio pacijente: Bizarna nezgoda u bolnici

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Više sa weba

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA