LJUDSKI BILBORDI: Tetovirali reklame po faci - kompanije propale (FOTO)
Tatu-majstor Džek Stif, okupio je grupu ljudi koju je nazvao "ljudski bilbordi". Naime, članovi ove grupe tokom svog života "izdavali su svoje telo" različitim firmama koje su u zamenu za novac od njih zahtevale tetovažu logoa firme. Danas, nažalost, te kompanije više ne postoje.
Tetoviranje logoa postalo je popularno 2000. godine, kada je onlajn kazino Golden Palas platio bokseru Bernardu Hopkinsu da istetovira njihov logo na leđima. Nakon njega, krenula je opšta pomama za "brzo zarađivanje".
Karolin Vilijams, jedan je od naekstremnijih primera. Naime, Vilijamsova je kazinu Golden Palas "prodala čelo" na kojem je istetovirala njihov logo i to za 10.000 dolara.
Sledeći njen primer, Mark Grinlov 2006. istetovirao je logo Globat kompanije.
Za razliku od pojedinaca koji su "izdavali" telo za tetovažu jer im je tada trebao novac, Bil Gibi je primer kako od tetoviranja logoa možete napraviti biznis.
Do sada je zaradio preko 220.000 dolara a o njegovoj posvećenosti "poslu" govori i njegov blog pod nazivom Bili-Ljudski Bilbord na kojem on kači nove tetovaže, odnosno istetovirane logoe firmi.
Većina kompanija odustala je od ovog trenda krajem prve decenije 21. veka. Međutim, oni koji su izdali svoje telo za novac, ostaju zauvek reklama.
(I. D.)
Video: Prolaznici je jedva izvukli: Šetala je ulicom, a onda je drvo palo na nju
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.