≫
Zimi nikako ne držite auto na leru: Bonus saveti pred najnezgodniji period za vožnju
≫
Držanje motora u praznom hodu po velikoj hladnoći, osim što uzalud troši gorivo, oduzima ulje nekim delovima motora kojima je ono ključno
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Djuzla
Zasto bi fabrika stavila sauh? Sauh radi na odredjen broj obrtaja i ulje podmazuje sve. Sa druge strane zimi je ulje gusce i ako damo veliki gas ,to ulje ne stize do hilzna t.j ne podmazuje stubline jer je hladno i gusto i tako stradaju karike.Moje misljenje.
Dejan
Bolje i motor da strada nego prostata:-)
Aleksandar
Druze moj nemas ti pojma o radu motora, Znaci svake zime bi kamiondzije menjali motore( kamion nemoze da krene dok ne nadruka vazduh) Sto znaci 10 min rada na leru pre kretanja, a znamo svi da kamioni prelaze po milion km!!