Zimi nikako ne držite auto na leru: Bonus saveti pred najnezgodniji period za vožnju
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Djuzla
Zasto bi fabrika stavila sauh? Sauh radi na odredjen broj obrtaja i ulje podmazuje sve. Sa druge strane zimi je ulje gusce i ako damo veliki gas ,to ulje ne stize do hilzna t.j ne podmazuje stubline jer je hladno i gusto i tako stradaju karike.Moje misljenje.
Dejan
Bolje i motor da strada nego prostata:-)
Aleksandar
Druze moj nemas ti pojma o radu motora, Znaci svake zime bi kamiondzije menjali motore( kamion nemoze da krene dok ne nadruka vazduh) Sto znaci 10 min rada na leru pre kretanja, a znamo svi da kamioni prelaze po milion km!!