Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Petar
Od bube nema bolji auto ni dan danas.
Naopak
Vreme pokazuje koliko je to pametan covek bio
Kostic K.
** Ne znam da li je prvi komentar primljen pa cu pokusati ponovo ** Na voim sajtovima je prava istina o poreklu VW Bube: (1)https://en.wikipedia.org/wiki/Tatra_V570 (2)https://en.wikipedia.org/wiki/Tatra_97 (3)https://en.wikipedia.org/wiki/Hans_Ledwinka - Ukratko - osnova VW Bube je Tatra V570 iz 1931-e odn kasnije Tatra 97. Tatra je tuzila Nemce za kradju resenja 1937-e ali je nemacka okupacija Cehoslovacke prekinula sudjenje. Posle rata su Nemci platili Tatri 1 milion DEM vansudskim poravnanjem. U konstrukciji i dizajnu pomenutih modela Tatre (V570, 77 i 97) ucestvovali su Erich i Hans Ledwinka (austrijanci), Erich Übelacker (nemac) i Paul Jaray (madjar).