TOP 13 NAJBOLJIH FERARIJA SVIH VREMENA: Svaki automobil na ovoj listi dovodi do orgazma (FOTO)

 ≫ 

Komentari

  • Igor

    30. maj 2016 | 01:04

    Ovo netreba nikome dzaba Auto de te mali Servis kosta vise nego Auto u manjoj Klasi. A za veliki Servis ode Vikendica.

    • 30. maj 2016 | 07:27

      dragan trebinje

      @Igor

      Onaj ko ima para da ga kupi ima i za mali i veliki servis sigurno!

    • 30. maj 2016 | 09:30

      Vauu

      @Igor

      Hahahaha kakav car, dobro nisi predlozio da sipa Optimu i ganja popust u servisima :) :)

    • 31. maj 2016 | 13:46

      Gvm

      @Igor

      Tebi nije mesto da komentarise o takvim stvarima, kao ni meni...

  • Jovan

    29. maj 2016 | 19:39

    Crveni Yugo 45 sa umobolnih 33 kwh i 43 konjskih snaga a mozda i manje dusu ispusti kada ga nagazis .... I dalje krstari ulicama nase zemlje i vreba da ti lupi ili ogrebe auto... A njega bas briga :)

  • Boki

    29. maj 2016 | 19:30

    Testarossa nije imao V12 motor, vec bokser 12 motor. Cilindri su bili ravno postavljeni na 180 stepeni.

    • 29. maj 2016 | 23:18

      Mr

      @Boki

      Naziv vozila , što znači u italijanskom " Red Head " , potiče iz crveno obojena ventila poklopci motora 12 - cilindra . Zapravo , ovo je već treći Testarossa model, prva dva ( od četiri i dvanaest -cilindrični iz 1950. ) , međutim , napisao je u jezički tačna razdvajanja Testarossa . Sredinom motor je tehnički v motor od 180 ° i ne Bokser motor jer u svakom slučaju povezivanje šipke dva suprotna klipova dele bubanj bacanje . Ima dve duple bregaste osovine (DOHC) i mehanički K-Jetronic sistem za ubrizgavanje goriva Bosch . Maksimalna snaga je 291 kV ( 390 KS ) . Automobil dostiže maksimalnu brzinu od oko 290 km / h ubrzava od 0-100 km / h za 5.3 s . Rastojanje od 400 metara putuje Testarossa od države u 13,5 s .

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA