TOP 13 NAJBOLJIH FERARIJA SVIH VREMENA: Svaki automobil na ovoj listi dovodi do orgazma (FOTO)
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Igor
Ovo netreba nikome dzaba Auto de te mali Servis kosta vise nego Auto u manjoj Klasi. A za veliki Servis ode Vikendica.
Jovan
Crveni Yugo 45 sa umobolnih 33 kwh i 43 konjskih snaga a mozda i manje dusu ispusti kada ga nagazis .... I dalje krstari ulicama nase zemlje i vreba da ti lupi ili ogrebe auto... A njega bas briga :)
Boki
Testarossa nije imao V12 motor, vec bokser 12 motor. Cilindri su bili ravno postavljeni na 180 stepeni.