MARINA ČUVA PLANETU OD UDARA ASTEROIDA: Radi u NASA i otkrila je da li će nas meteor RAZORITI (VIDEO)

Verovali ili ne, ali je Hrvatica Marina Brozović odgovorna za sigurnost svih stanovnika na Zemlji

Marina Brozović je po profesiji fizičar koja radi pri istraživačkom timu u NASA. Poreklom je iz Splita u Hrvatskoj, a njeno glavno zaduženje je da celu planetu Zemlju štiti od udara asterioda i kometa. Takođe, njen posao je da prati sve planete i satelite koji se kreću u orbiti Sunčevog sistema.

SRPSKI NAUČNIK OTKRIO DETALJE STRAVIČNE KATAKLIZME: Nakon planetarne katastrofe, Mesec se odvojio od Zemlje

Ona je svoje znanje u oblasti zvezda i kosmosa više puta dokazala, a o tome svedoči i to što asteroid 1992MB nosi njeno ime - 7295Brozovic.

Verovali ili ne, ali ova žena je odgovorna za sigurnost svih stanovnika na Zemlji. Naime, u prošlosti je dolazilo do udara asteroida u tlo planete koji su bili razarajući. Tako je udar u poluostrvo Jukatan pre 66 miliona godina promenile istoriju života na Zemlji.

- Kada uzmemo u obzir rizik koji postoji od udara asteroida, mi imamo veliku odgovornost - rekla je Marina.

Međutim, sa osmehom na licu Marina je poručila svetu da se ne brine, jer su šanse da Zemlju pogodi asteroid koji će uporopastiti sve kontinente - ravne nuli.

Pogledajte video:

Video: Želja mu je bila da se vozi na đubretarskom kamionu, a onda ga je slučajno prevrnuo

• Sudija

10. februar 2016 | 19:47

Kakvo lupetanje. Ne znate sta je bilo pre dve hiljade godina ali odlicno znate sta je bilo pre 66 miliona godina.

• Velislav

10. februar 2016 | 14:50

Da li stvarno verujete u ovo?

• Delija