U Švedskoj toga dana kada je uradjena promena je bilo najmanje sudara u celoj istoriji toga doba. Zvanični podatak Švedskog saobraćajnog udruženja (trafikverket)
Mislim sinak da gresis nema veze sa koje mi je strane volan prvi instinkt vozava kao coveka je da svojom stranom tj da on izbegne udarac ne racunajuci da je auto siri od njega samoga zato i ginu suvozavi uvek strada suprotna strana vise.Barem iz mog iskustva je tako.
Dokazano je da u iznenadnim situacijama koje nastaju u saobraćajučovek nesvesno okrene volan u desno pretpostavljajući da je većina ljudi desnoruka. Ako krenemo od te pretpostavke vozeći desnom stranom u kriznim situacijama okrećući volan u desno idemo u bankinu, provaliju, vodu... Ako vozimo levom i situacija iskrsne nadamo se da ne ide Scania iz suprotnog smera-:). Englezi, Japanci, Australijanci se još uvek drže te logike
Mislim da malo gresis, ne znam odakle ti podaci ali recimo ja i mnogi ljudi koje znam kad voze, voze levom rukom iako su "desnoruki" a u nepredvidjenim situacijama desna ruka ti refleksno ide na menjac i levom skreces u levu stranu... Na kraju krajeva svi koji "izgube kontrolu" (citaj zaspu) skrecu u levo
Grešiš. Kad se gine, prvi gine suvozač koji kod nas dakle sedi s vozačeve desne strane. Kad se vozač nadje u opasnosti od čeonog sudara refleksno sklanja u levo, jer je to najkraći put za njegov lični spas, i tako natempira suvizača da onaj drugi udari direktno u njega. Niko ne skreće u desno, jer time tačno svoja vrata izlaže direktnom udaru. Čista refleksna radnja.
marija panic
Ta neke nije ni desna strana ,a kamo li leva .:-) :-) :-)
Podelite komentar
Danijela
Čovek je sebično biće koje instiktivno želi da sačuva svoj život i zato stadaju suvozači.
Podelite komentar
Pera
U Švedskoj toga dana kada je uradjena promena je bilo najmanje sudara u celoj istoriji toga doba. Zvanični podatak Švedskog saobraćajnog udruženja (trafikverket)
Podelite komentar
Ilija
Mislim sinak da gresis nema veze sa koje mi je strane volan prvi instinkt vozava kao coveka je da svojom stranom tj da on izbegne udarac ne racunajuci da je auto siri od njega samoga zato i ginu suvozavi uvek strada suprotna strana vise.Barem iz mog iskustva je tako.
Podelite komentar
NEBOJŠA
Zamislite da sva vozila sa "desnim" volanom koja su uvezena u Srbiju počnu da se kreću stranom koja im je namenjena...
Podelite komentar
damaskino
Dokazano je da u iznenadnim situacijama koje nastaju u saobraćajučovek nesvesno okrene volan u desno pretpostavljajući da je većina ljudi desnoruka. Ako krenemo od te pretpostavke vozeći desnom stranom u kriznim situacijama okrećući volan u desno idemo u bankinu, provaliju, vodu... Ako vozimo levom i situacija iskrsne nadamo se da ne ide Scania iz suprotnog smera-:). Englezi, Japanci, Australijanci se još uvek drže te logike
Podelite komentar
seljak mile
@damaskino
Mislim da malo gresis, ne znam odakle ti podaci ali recimo ja i mnogi ljudi koje znam kad voze, voze levom rukom iako su "desnoruki" a u nepredvidjenim situacijama desna ruka ti refleksno ide na menjac i levom skreces u levu stranu... Na kraju krajeva svi koji "izgube kontrolu" (citaj zaspu) skrecu u levo
Podelite komentar
Martin
@damaskino
Grešiš. Kad se gine, prvi gine suvozač koji kod nas dakle sedi s vozačeve desne strane. Kad se vozač nadje u opasnosti od čeonog sudara refleksno sklanja u levo, jer je to najkraći put za njegov lični spas, i tako natempira suvizača da onaj drugi udari direktno u njega. Niko ne skreće u desno, jer time tačno svoja vrata izlaže direktnom udaru. Čista refleksna radnja.
Podelite komentar