OVAJ POSAO TRAJE SAMO 90 MINUTA, a plata je ogromna. Ipak, ima jednu VELIKU MANU!
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Tina
Moj tata je bio kontrolor leta,on je moj ponos!
nikola
Ja se bavim tim poslom radim na Pariskom aerodromu. Iz Srbije sam ali sam u Pariz dosao "trbuhom za kruhom", posao jeste stresan, ali praksa i skole koje sam zavrsio mi ovaj posao cine lakim...
momazver
Mi sliku na radarskom ili tv ekranu vidimo u 2D. ONI MORAJU/to postižu školovanjem i iskustvom/DA JE VIDE U 3D,4D...U GLAVI.PROSTORNO...U SVAKOM TRENUTKU. Na frankfurtski aerodrom svakih 30 sekundi sleće ili uzleće po jedan avion. Znate li kako izgleda roj pčela u vazduhu. E ONI UPRAVLJAJU TIM ROJEVIMA I SVAKA IM ČAST.VREDE SVAKU PARU.