Evo kako selfi može da vas ubije (FOTO)

  • 7

Bezbednost u saobraćaju je jedan od najvećih problema sadašnjice, pa se zato stalno osmišljaju nove kampanje koje imaju za cilj da probude svest vozača o vrednosti njihovog života i onih koji im povere svoj, u trenutku kada sednu u isti automobil.

Tako je kompanija "Volksvagen" odlučila da napravi nešto sasvim novo što će znatno uticati na ponašanje svih učesnika u saobraćaju. Ideja ove reklamne kampanje je, da za razliku od ostalih, gde je u prvom planu određeni model automobila, ovog puta u centru zbivanja budu upravo potencijalni kupci i već postojeći korisnici.

Foto: Volkswagen Foto: Volkswagen

"Ne radi selfi i vozi" - moto je ove prepoznatljive kompanije u automobilskoj industriji. Na slikama koje su glavna tema ovog dobrog markentiškog poteza, prikazani su vozači i suvozači sa ožiljcima i povredama koji aludiraju na sve žrtve u saobraćajnim nesrećama.

Foto: Volkswagen Foto: Volkswagen

"Selfi" polako postaje vrlo opasan trend, jer ljudi pokušavaju da naprave što bolje slike iako one ponekad podrazumevaju veliki rizik. Pored fotografija koje nastaju u toku vožnje, česti su i "selfiji" na liticama, na mostovima, sa oružjem, koji takođe mogu biti opasni.

Foto: Volkswagen Foto: Volkswagen

Nadamo se da ćete i vi razmisliti sledeći put pre nego što sednete za volan i poželite da se fotografišete.

Budite oprezni i mislite na sebe, ali i na druge!

(Telegraf.rs/ Izvor:adsoftheworld.com)

 

Video: Srušio se plafon i povredio pacijente: Bizarna nezgoda u bolnici

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Više sa weba

Komentari

  • Blade

    18. februar 2015 | 15:04

    Ma kakav selfi to je zabava dokonih i narcisoidnih da ne kazem tj.napisem nesto gore..

  • geronymo

    18. februar 2015 | 17:34

    Ove fotke,čista montaža.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA