AKTUAR, MENADŽER, SOCIOLOG: Ove poslove je nemoguće objasniti roditeljima (FOTO)
Sa napretkom industrije u poslednjih nekoliko godina menjala se i tehnologija, i stvarala su se nova radna mesta, a mnogi roditelji nemaju pojma šta njihova deca zapravo rade i čime se bave da bi zaradili za život.
Najveći svetski sajt za profesionalno umrežavanje LinkedIn pokrenuo je prošle godine dan posvećen roditeljima. Oni su organizovali prezentacije da bi ih upoznali bolje sa onim čime se njihova deca bave.
U globalnom istraživanju koje je sprovedeno 2013. godine nad 16.000 odraslih ljudi, LinkedIn je saznao da jedan od tri roditelja ima poteškoće da razume šta je posao njihove dece. Ovo su samo neka od zanimanja koji zbunjuju roditelje.
INVESTICIONI BANKAR
43 odsto roditelja ne razume ovu profesiju.
Kako objasniti roditeljima: Posao zahteva spajanje ljudi koji imaju novac sa onima kojima je on potreban, pomažući preduzećima u izdavanju obveznica, kao i pri kupovini drugih kompanija.
MENADŽER SPORTSKOG TIMA
43 odsto roditelja ne razume ovu profesiju.
Kako objasniti roditeljima: Menadžer radi sve što je potrebno da tim koji vodi pobedi tako što uspostavlja odnose između igrača i trenera, nadgleda treninge i donosi potrebne odluke tokom utakmice.
MENADŽER ZA ODNOSE SA JAVNOŠĆU
50 odsto roditelja ne razume ovu profesiju.
Kako objasniti roditeljima: Ovaj posao zahteva da se čini sve da bi klijenti izgledali dobro, tako što se koordinišu intervjui i pružaju informacije o njima u medijima.
RADIJSKI PRODUCENT
51 odsto roditelja ne razume ovu profesiju.
Kako objasniti roditeljima: Producent na radiju nadgleda radio emisije, bira muziku, ugovara goste i spaja slušaoce sa voditeljima.
SOCIOLOG
52 odsto roditelja ne razume ovu profesiju.
Kako objasniti roditeljima: Uči se o verovanjima i ponašanjima ljudi kroz sprovođenje i analiziranje istraživanja i intervjua.
LEKTOR
59 odsto roditelja ne razume ovu profesiju.
Kako objasniti roditeljima: Svaki članak koji treba da se objavi lektor mora da pregleda da bi sve bilo čitljivo i gramatički ispravno, a pomaže i u odabiru naslova i fotografija.
MENADŽER DRUŠTVENIH MREŽA
61 odsto roditelja ne razume ovu profesiju.
Kako objasniti roditeljima: Ova menadžer koristi društvene sajtove kao što su Fejsbuk i Tviter da bi komunicirali sa svetom u ime neke kompanije.
NAUČNIK - ISTRAŽIVAČ
62 odsto roditelja ne razume ovu profesiju.
Kako objasniti roditeljima: Naučnik analizira prikupljene podatke vezane za određeni posao i indentifikuje modele koji bi pomogli vodećim ljudima da donose bolje odluke.
AKTUAR
72 odsto roditelja ne razume ovu profesiju.
Kako objasniti roditeljima: Aktuar koristi statistiku da bi shvatio koliko je rizično nečije ponašanje (procena rizika), kako bi smanjio finansijsku neizvesnost. On pravi projekciju budućih događaja.
DIZAJNER KORISNIČKOG INTERFEJSA
74 odsto roditelja ne razume ovu profesiju.
Kako objasniti roditeljima: Dizajner pomaže da se osmisle delovi sajta ili softverske aplikacije, kao što su dugmići na koje ljudi kliknu da bi kupili nešto.
(Telegraf.rs / Izvor:businessinsider.com)
Video: Srušio se plafon i povredio pacijente: Bizarna nezgoda u bolnici
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Gogyns
U Srbji 90 posto ljudi i dalje smatra Internet gubljenjem vremena ;)
Podelite komentar