Milan Design Week: Mesto gde se dizajn pretvara u osećaj

A. V.
A. V.    
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Proleće u Milanu nosi posebnu energiju – grad koji je sinonim za modu i dizajn tada postaje epicentar svetske kreativnosti. Tokom Nedelje dizajna, sve ulice, galerije i industrijski prostori odišu idejama koje pomeraju granice estetike i funkcionalnosti. I dok pažnja publike i profesionalaca iz sveta dizajna biva razapeta između brojnih izložbi, jedna je ovog aprila uspela da izazove posebnu pažnju: "Povezane senzacije" – multisenzorna postavka brenda Ploom, namenjenog odraslim potrošačima nikotinskih proizvoda.

U distriktu Tortona, samom srcu dizajnerske četvrti, odrasli posetioci su mogli da dožive kako izgleda kada se umetnost, tehnologija i emocije susretnu u jednom prostoru. Kroz saradnju sa umetnicima iz celog sveta, Ploom je predstavio svoje uređaje za zagrevanje duvana u potpuno novom svetlu – kao platno za prenošenje ličnog izraza.

Među gostima bile i poznate srpske TV voditeljke Kristina Radenković i Dragana Kosjerina, koje su među prvima doživele ovaj jedinstveni događaj i svoje oduševljenje podelile sa posetiocima na licu mesta.

"Povezane senzacije" nisu bile samo izložba, već putovanje. Svaki segment postavke vodio je posetioce kroz različite emocije i doživljaje – od svetla i zvuka, do mirisa i taktilnih elemenata. Poseban utisak ostavile su instalacije inspirisane dizajnom prednjih panela Ploom uređaja, koje su kreirali umetnici iz Grčke, Nemačke, Italije, Japana, Malezije i Filipina. "Stripe Blue" specijalno izdanje koje kombinuje funkcionalnost i estetiku potpisuje japanski umetnik Kosuke Kawamura, Filippos Theodorides iz Grčke je oživeo duh Mediterana kroz spoj tradicionalnih motiva i savremenih linija, dok je nemački umetnik Valentin Elias Renner koristio minimalističku tehniku konca i eksera kako bi simbolizovao globalnu povezanost.

Jedan od najupečatljivijih delova izložbe bila je zona u kojoj su posetioci mogli da imaju interakciju sa prostorom i dizajnom, stvarajući sopstveni vizuelni izraz u skladu sa sopstvenim senzibilitetom – u skladu s filozofijom Ploom brenda koja slavi individualnost, senzualnost i ličnu estetiku.

Za sve odrasle potrošače duvanskih proizvoda koji su posetili ovu postavku, bilo je jasno da Ploom ne pristupa dizajnu samo kao vizuelnom elementu. Ovde je dizajn postao alat povezivanja sa sobom i svetom oko njih. Povezane senzacije nisu bile još jedna izložba u Milanu. Bile su – truly unique iskustvo.

Ploom Foto: Promo/ JTI

VAŽNO: OVO NE ZNAČI DA JE UPOTREBA DUVANSKIH PATRONA BEZBEDNA ILI DA ELIMINIŠE RIZIK ZA ZDRAVLJE ILI ZAVISNOST POVEZANU SA UPOTREBOM DUVANA. NIJEDAN DUVANSKI PROIZVOD NIJE BEZBEDAN. SAMO ZA PUNOLETNE.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Pozar u Zemunu, goreo stan u Alaskoj ulici

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA