Umalo doživeli jezivu sudbinu direktora Simensa: Porodica iz Evrope za dlaku izbegla smrt u kobnom helikopteru

A. M.
A. M.    
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Kompanija helikoptera čija se letelica srušila u reku Hadson u Njujorku u četvrtak, kada su poginuli petočlana porodica i pilot, u prošlosti je imala nekoliko dramatičnih situacija, uključujući sablasno slično sletanje u iste vode 12 godina ranije.

Užasnuti posmatrači u Njujorku gledali su kako se helikopter, kojim je upravljala lokalna kompanija za obilazak New York Helicopter Charters, raspada na nebu i pada u reku.

Šest tela su izvučena iz olupine - direktor Siemensa iz Španije Augustin Eskobar, njegova žena, troje dece i pilot.

Helikopter uključen u nesreću bio je N216MH Bell 206L-4 koji je iznajmljen od kompanije Meridian Helicopters iz Luizijane.

U 2013. godini jedan od helikoptera kompanije za razgledanje bio je prinuđen da izvrši prinudno sletanje na reku Hadson nakon što je ostao bez struje u jezivo sličnim okolnostima kao u tragediji u četvrtak.

Četvoročlana porodica turista iz Švedske bila je u razgledanju u helikopteru Bell 206 koji je takođe poleteo u blizini Vol Strita.

Pilot je bio prinuđen da sleti na reku i postavi pontone na naduvavanje kako bi letelicu držali uspravno.

Svi putnici su odvedeni u bolnicu tada, ali nije bilo težih povreda.

U vreme nesreće vlasnik kompanije Majkl Rot rekao je za WSJ da nema ideju zašto su ostali bez struje, dodajući da helikopter dnevno prolazi rutinske provere.

Samo dve godine kasnije, 2015., srušila se još jedna letelica nakon što je počela da izmiče kontroli dok je lebdela šest metara od zemlje. Tada je pokrenuta istraga.

Utvrđeno je da je isti helikopter - model Bell 206 koji je iznajmljen od Meridian Helicopters - bio uključen u teško sletanje u Čileu pet godina ranije. Nacionalni odbor za bezbednost u saobraćaju ocenio je da je pogonska osovina aviona "neispravna".

U sudskim dokumentima koje je video Daily mail, kompanija New York Helicopter Charters suočila se sa finansijskim poteškoćama u proteklim godinama, podnevši zahtev za bankrot 2019. godine usred promena u politici vazdušnog saobraćaja u Njujorku koje su uticale na poslovanje.

U podnesku se navodi da je kompanijama naređeno da se pridržavaju određenih ruta i redova letenja, ne mogu da rade nedeljom zbog pritužbi na buku.

Rot je rekao da je kao otac i deda razoren tragedijom u četvrtak.

"Jedina stvar koju znam gledajući snimak pada helikoptera je da glavne lopatice rotora nisu bile na helikopteru. I nisam video ništa slično u mojih 30 godina poslovanja, u biznisu helikoptera", rekao je on.

On sumnja da je ili došlo do udara ptica ili su lopatice glavnog rotora otkazale.

Helikopter je leteo oko 16 minuta pre nego što je pao u vodu. Poleteo je sa heliodroma na Volstritu i napravio krug u blizini Kipa slobode pre nego što je poleteo rekom Hadson do mosta Džordža Vašingtona.

(Telegraf.rs)

Video: Vučić: "Ovo je 5 zahteva od kojih nikada nećemo odustati"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA