Fit mama se otrovala u papreno skupom hotelu u Antaliji, saznala njihovu mračnu tajnu: Traži da joj vrate pare

 
A. R.
A. R.
 
 
Čitanje: oko 3 min.
  • 0

Mlada mama, koja je hospitalizovana zbog teškog trovanja hranom tokom porodičnog odmora u hotelu sa pet zvezdica, ostala šokirana kada je saznala da nije jedini slučaj i da se o tim stvarima u hotelu ćuti

Dženifer Boudič (41) iz Velike Britanije hospitalizovana je nakon što se otrovala u all-inclusive hotelu u Antaliji i doživela "ekstremnu dijareju i mučninu". Kako je sama rekla, sve je počelo nakon što je konzumirala piletinu sa čilijem u restoranu.

Dženifer, koja je hospitalizovana zbog teškog trovanja hranom tokom porodičnog odmora u hotelu sa pet zvezdica, ostala šokirana kada je saznala da nije jedini slučaj i da se o tim stvarima u hotelu ćuti.

Majka dvoje dece ubrzo je počela da gubi svest, zbog čega je hitno prebačena u lokalnu bolnicu i data joj je infuzija. I na njen užas, otkrila je da je agencija, preko koje je putovala, bila svesna trovanja i pritužbi na račun higijene u hotelu, ali da su to totalno ignorisali.

"Bio je to odmor iz pakla. Muka mi je što smo potrošili sav taj novac na noćnu moru. Bilo je zastrašujuće. Muka mi je od toga kako se to ignoriše. Ja nisam jedini slučaj i svi ljudi vrište, pričaju na sav glas, da bi se to primetilo, mislim da je alarmantno što se turistička agencija i hotel ne bave time. To je potpuno neprihvatljivo", objašnjava besna Dženifer iz Herdfordšira.

Inače, Dženifer je žena koja je je veliki deo svog slobodnog vremena posvetila treninzima, u izuzetno dobroj formi je i brine o svom zdravlju. Čak i kada je na odmoru, ona ima izbalansirane obroke.

"Jela sam jelo od piletine i tri do četiri sata kasnije počela sam da se osećam izuzetno umorno. Jednostavno nisam imala apetit, što je čudno za mene. Otišla sam u svoju sobu. Bila sam jako bolesna, nisam mogla da izađem iz toaleta od užasne dijareje. Onda je došao doktor i rekao: 'Morate odmah u bolnicu'", piše Mirror.

Ova 41-godišnjakinja je odvedena u privatnu bolnicu gde je morala da plati 2.000 funti. Dobila je infuziju i antibiotike. Takođe, kaže da je imala utisak da su doktori uradili "sve što je u njihovoj moći da zataškaju da je bilo trovanje hranom".

hrana, all inclusive, hoteli Foto: Pixabay/enginakyurt

"Ostala sam u bolnici 24 sata na infuziji i antibioticima. Krvni pritisak mi je bio nizak. Rekla sam da imam trovanje hranom. Znam da jeste. Ali, u izveštajima su napisali drugačije. Tamo je pisalo da je zarazna bolest i da imam problem sa želucem. Oni su pokušali da urade sve osim da to nazovu trovanje hranom", dodala je.

"Dali su mi sve lekove koje inače dobijete kada vam se dogodi trovanje hranom. Nisu hteli da me puste jer sam imala nizak krvni pritisak. Još jedan simptom trovanja hranom. Hotel je bio tako jadan. Tvrdili su da ne znaju ništa o tome. Kada sam se vratila, tražila sam da vidim menadžera hotela, ali oni su mi rekli da ćemo sutra imati sastanak, na kojem se nisu pojavili", objašnjava Dženifer.

Iz hotela su tvrdili da ne znaju ništa o tome i da je jedini slučaj.

"Tražili smo od turističke agencije da nam nađe drugi hotel za preostala dva dana. Rekli su da 'nemaju gde da me smeste i da za to moram da platim'. Plašili smo se da jedemo tamo, pa smo naredna dva dana živeli na čipsu, pici, kroasanima i bananama", dodaje.

Dženifer i njena porodica bili su razočarani kompletnom uslugom u hotelu, higijenom ali ih je najviše razočarao taj "hladni" pristup prema njima kao gostima hotela koji su imali problem.

Nakon povratka kući, Dženifer je tražila da joj vrate novac jer nije dobila uslugu koju je očekivala u hotelu od pet zvezdica. Letovanje je platila papreno, čak 7.500 funti, a usluga nije bila na navedenom nivou.

Agenciju iz Engleske su u hotelu ubeđivali da je njihov menadžerski tim održavao "blisku komunikaciju" sa porodicom tokom posete, uključujući i vreme boravka u bolnici.

Nažalost, ništa od ovog nije bilo istina, a Dženifer čeka da se agencija oglasi u vezi sa povraćajem novca.

(Telegraf.rs)

Video: Samo što su se ukrcali u avion, ženi krenuo porođaj: Reakcija putnika bila je neverovatna

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA