Izborni štab Kamale Haris pokreće reklamnu kampanju vrednu 90 miliona dolara

A. P.
A. P.    ≫   
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Izborni štab demokratske kandidatkinje Kamale Haris pokreće reklamnu kampanju vrednu 90 miliona dolara u naredne tri nedelje da bi se ona što bolje predstavila biračima u Americi.

Tim Kamale Haris je saopštio da će se reklamna kampanja fokusirati na njenu ličnu priču, njenu karijeru tužioca u Kaliforniji, njenu posvećenost suprotstavljanju moćnim interesima i kontrastu u odnosu na ono što njen tim naziva "opasnom, ekstremnom agendom" kandidata republikanaca Donalda Trampa, preneo je AP.

Reklamni spotovi će biti emitovani u sedam država i dopreće do mesta do kojih još nije uspela da stigne, kao što su Market, Viskonsin i Eri u Pensilvaniji.

Izborni štab Kamale Haris je saopštio da će reklame biti emitovane u emisijama koje gledaju birači koje žele da motivišu da izađu na birališta, uključujući: "Velikog brata" i "Simpsonove".

Izborni štab Kamale Haris je saopštio da je prikupio 310 miliona dolara u julu i da je u avgustu ušao sa 377 miliona dolara na raspolaganju.

Glavni zamenik menadžera izbornog štaba Kventin Falks rekao je da što više birači saznaju o Haris, to će više shvatiti da je ona jedini kandidat koji može da vodi zemlju u naredne četiri godine.

(Kraj) ir/nv

(Telegraf.rs/Tanjug)

Video: Izabrana potpredsednica SAD-a Kamala Haris položila je zakletvu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA