Sofija platila estetski zahvat, a zapravo je sve bila prevara: Umrla nekoliko sati nakon liposukcije
Drugarica je rekla da je Laura Sofijina operacija bila komplikovana i da se usred zahvata desilo dosta loših stvari
Laura Sofija Amaja (23) iz Malage umrla je usled komplikacija nakon liposukcije koju je obavio lažni estetski hirurug po imenu Brenda Celeita na klinici u Bogoti.
Amaja je 15. septrembra prošle godine imala zakazanu liposukciju koju je platila oko 1.700 dolara da bi se nakon njene smrti ispostavilo da je reč o prevari.
Ona i njena drugarica Gabriela Duarte su se odlučile na operaciju, ali, nakon odrađenog zahvata nije sve išlo po planu. Kako Gabriela kaže, ona je prošla mnogo bolje samim tim što je ostala živa, kao i da je njen oporavak trajao čitavih dva meseca, umesto mnogo kraće.
"Ova žena se predstavljala kao estetski hirurug i to jako uspešan", istakla je devojka.
Ona kaže da je operacija trajala četiri sata.
"Ali sam se nakon nje osećala jako loše. Nisam mogla da ustanem iz kreveta. Moj oporavak je bio jako spor, posle dva meseca mi se vratila energija", rekla je Gabrijela koja je žalosna što njena prijateljica nije bila sreće kao ona.
Gabriela kaže da je Laura Sofijina operacija bila komplikovana i da se usred zahvata desilo dosta loših stvari.
"Sofi je počela da se grči i pala je sa stola, napadi su bili sve gori i gori, a hirurg je onda odveo u drugu bolnicu gde je umrla", objasnila je.
Španjolka je imala 4-godišnjeg sina kojeg je nakon njene smrti preuzela Laurina prabaka.
Tragedija koja je zadesila ovu mladu ženu nije jedinstven slučaj u Kolumbiji. Inače, ova južnoamerička zemlja je treća u svetu po broju plastičnih operacija, ali se dosta njih završi sa tragičnim ishodom usled komplikacija, piše El Pais.
Samohrana majka je bila šesta osoba u prošloj godini koja je umrla nakon neke estetske procedure, navodi Sekretarijat za zdravstvo Bogote.
(Telegraf.rs)
Video: Dragana Mirković sagradila kuću porodici sa Golije
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Vera
Nista manje od tih kvaziplasticara nisu krivi ni novinari i drugi mediji koji nam svakodnevno namecu trendove lepote, poturaju razne sulude dijete, vezbe, modu i sve ludje i ludje savete za trendi izgled i navike... Marketing je postao vrlo agresivan i neodgovoran, nema pravih novinara i izvestaca, tabloidi i paparaci su zavladali svetom, svako svasta snima i objavljuje, minimum cenzure je ustuknuo pred nakaradnom kvazidemokratijom...Rodjeni su influenseri, tik- tokeri, jutjuberi ...kao vesnici novog, ko fol perspektivnijeg doba a, zapravo, opasni ispiraci mozga...Rezultat je ocigledan u svakom segmentu zivota i drustva i, na zalost, cesto poguban, narocito za omladinu...Ajmo malo,ljudi, a narocito zene, prst na celo!
Podelite komentar