Tragedija kod Podgorice potresla sve: Sudar vozova u Grčkoj podsetio na najveće železničke nesreće u Evropi
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
PECA
14. 07. 1984. Divača, Slovenija. Jedna od najvećih železničkih nesreća u tadašnjoj SFR Jugoslaviji. 31poginulih i 34 povređenih. Beograd, petak(crni) 13. Jul, večernja linija Beograd - Pula. Ukrcavamo se na voz i krećemo na more (Pula, Rovinj, Poreč...). Kao i obično u vozu dobro zezanje, malo se i popilo. Celu noć šetnja ktoz vagone, od kupea do kupea, upoznavanje i druženje. Negde pred zoru me slomio san, zaspao sam u kupeu, ni sluteći kakvo ću buđenje ubrzo imati. Bilo je već jutro voz je stao u stanici u mestu Divača, kada se punom brzinom teretni voz od pozadi zakucao u nas. Nekoliko zadnjih vagona je totalno smrskano, u njima je bilo većina žrtava i povređenih. Ljudski faktor. Mašinovođa teretnog voza, kažu zbog premora nije video signal na kojem je morao da stane. Na suđenju je oslobođen svih optužbi i odgovornosti. Niko nije odgovarao za 31 mladi život.