Drama srpske porodice u Grčkoj: Iznajmili jedrilicu, uhvatila ih oluja, 12 sati se borili da dođu do obale

 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Igo
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Svi su krivi, samo ne ja

    09. jul 2022 | 14:00

    Neiskusan otac glumi iskusnog skipera i dovede sebe i ostale u životnu opasnost. Sve što je napisano u tekstu govori da je čitava drama izazvana strašnim neiskustvom i nepoznavanjem osnovnih pravila jedrenja.

  • Dejan Marinkovic

    09. jul 2022 | 11:46

    Kratko za neupućene, nije ovo nikakva "jahta", već jedrilica na kojoj je boravak prilično spartanski i sve samo ne luksuz. Jedno ovakvo letovanje nije nista skuplje od boravka u hotelu. Ljudi su odabarali da nešto dožive umesto premeštanja s ležaljke na ležaljku. Povremeno se ipak dese i ovakve stvari. Spoj nezgodnih okolnosti kada do izražaja dodju svi propusti u dizajnu, održavanju i upotrebi plovila. Mi naravno znamo samo delić cele priče i ne može se upirati prstom. Samo ima stvari kojih se mora biti svestan, bez obzira što bi po pomorskom razumu trebalo biti drugačije. Najmanje 90% brodova u čarteru su u startu dizajnirani i pravljeni za čarter (ovaj na slici je sigurno u toj kategoriji), dakle za umerene uslove. Npr. drugi krat je i suviše platna na 9-10 Bf, niti je to platno dovoljno debelo za to... ali to je što ima na čarter brodu. Brodovi za teške uslove imaju na desetine poboljšanja, i duplo su skuplji. Inspekcija. Naravno da se to obavezno radi, ali da bi bili sigurni u brod na 10 Bf, inspekcija traje danima. To niti agencija ni skiper mogu da urade, a da cena čartera ne bude 2x veća. Nema tu ljutnje zašto brod nije bolji, samo biti svestan realnosti. Uostalom, skiperi moraju da procenjuju bukvalno sve... i koliko hrane, i kako sa posadom, i koliko sidrenjaka... Rukovati i savršeno brodom, opet može biti loše. Znanje i osećaj i za sile, materijale, sposobnost posade, biti i meteorlog, električar, mehaničar,... Zato je jedrenje zabavno. Srećno!

  • X

    09. jul 2022 | 10:42

    Da li je realno da čitam ovakve komentare? Kakav smo to narod postali? Bez imalo empatije, izfrustriran, koji pronalazi mrvu sreće u tuđoj nesreci

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA