Ukrajina predložila zamenu zarobljenih za ranjene u Azovstalu: Podignuta prva optužnica za ratni zločin

 ≫ 

Komentari

  • Paja

    12. maj 2022 | 01:16

    Zamisli u Srbiji zivis i podrzavas nato pa pod mac odmah

    • 12. maj 2022 | 08:21

      Saša

      @Paja

      Ne podržava niko od nas Nato, mi podržavamo Ukrajinu. To što vi to pogrešno tumačite i gledate kao rat Rusije protiv Nato to je vaša stvar. Za mene su braća i Rusi i Ukrajinci. Ali sam na ukrajinskoj strani jer zdrav razum mi ne dozvoljava da podržavam agresora.

  • Mihailović

    11. maj 2022 | 21:10

    Pape su uvek podržavale naciste...

    • 11. maj 2022 | 21:53

      Zoran

      @Mihailović

      Ovoga puta Naciste podržava Ruski Patrijarh a ne Papa.

    • 11. maj 2022 | 22:29

      Zoki

      @Mihailović

      Uvek i uvek će. Uzalud natofili pokušavaju da prikriju državni nacizam u Ukrajini.

  • Žeks

    11. maj 2022 | 20:35

    @Tommo činjenica je da ni izbliza nisu iste sankcije Rusiji pre i posle Putinova napada na Rusiju. Nije ovo Srednji vek pa da se istina može sakriti od građana. Pogotovo ne od mladih koji su obrazovaniji u IT tehnologiji i koji žele živeti a ne ratovati. E jedino ako se Putin ne misli ugledati na Severnu Koreju.

  • Перагеније

    11. maj 2022 | 20:10

    Још увек Русија нема разлога да жури - ГОРЕ ће бити кад престану дејства... Зарађује много од мало гаса - Украјинци непрестано моле да се то спречи... Народ схвата шта би било да нема интервенције. Партнерство у БРИКСу и ОПЕКу, али и, иѕдалека, са ИЗРАЕЛОМ и Турском, као и Ираном је стабилно. САМО се Европи жури - а САД манипулишу како им се свиди, као у 1984. - ЛЕПО је то препознао Хаксли, Евроазија са својом хистеријом и милионима миграната, иначе би се Немци одмах наоружали... Кад би се Руси провреднили и радили, нико им ништа не би могао ни економски, на дуге стазе.

    • 11. maj 2022 | 20:39

      Tomatinjo

      @Перагеније

      Perice po tebi Izrael i Turska prosto hrle u zagrljaj Putinu? I jedva čekaju da podrže Putina a protiv Amerike i Zapada? A znaš li da Kina neće puno povećavati uvoz energenata iz Rusije jer imaju nepisano pravililo da ni od koga po pitanju energenata ne zavise više od 15% od ukupnoga uvoza energenata. A već su na tome procentu uvoza eneregenata iz Rusije.

    • 11. maj 2022 | 22:34

      Tomma

      @Перагеније

      Tomatinjo, pre će biti da si Tomatelo. Neozbiljan si za razgovor. Pišeš gluposti, čuj derište, ne umeša ništa pametnije. Dakle za one sa kojima je glupo raspravljati: ŽIVELA RUSIJA.

    • 11. maj 2022 | 22:56

      Anti Z

      @Перагеније

      Tommo i jesi deriste bez argumenata i puno nekih parola. Nije isto kritikovati Putina i njegove bisere i ne voleti Rusiju. A opet to ne znaci da neko podrzava NATO. Ali nisi ti jos dorastao to da shvatis.

  • Tomatinjo

    11. maj 2022 | 19:58

    Tommica opet nabada bezvezarije po tastaturi. Rusima koji žive na Zapadu niko na Zapadu nije pravio probleme. I to znaju vrlo dobro i Rusi u Rusiji a naročito njihova rodbina i prijatelji u Rusiji. Druga su stvar sada ruski tajkuni koji su se obogatili uz odobrenje i podršku Putina a verovatno i neke talove sa njim Mada ni njih niko nije dirao do ovoga Putinovoga napada na Ukrajinu.

    • 11. maj 2022 | 20:32

      Tomma

      @Tomatinjo

      Ko je govorio o Rusima koji žive na Zapadu? Baš si ćuran. Sa takvima samo: Živela Rusija, živeo Putin borac protiv američke diktature.

    • 11. maj 2022 | 20:54

      Tomatinjo

      @Tomatinjo

      Tommice, ti si ipak neko derište puno parola i praznih fraza. Krv nije voda i mnogi Rusi, kao i Srbi, iako žive i rdfe na Zapadu nose u srcu rodni kraj, svoje porodice i narod. I ostaju u kontaktu sa njima koliko god mogu. Nema tu zida koji to može sprečiti. Pogotovo ne međusobnu ljubav i komunikaciju Rusa u Rusiji i dijaspori. Kapiši?

  • Dorćolac

    11. maj 2022 | 19:51

    Tatula pogodio si srž. Imam utisak da većinu proruskih komentara pišu iz nekih nedođija jer u Beogradu i većim gradovima malo ko uopšte i spominje taj rat a pogotovo ga ne odobrava.

    • 11. maj 2022 | 20:34

      Čole

      @Dorćolac

      Ti si Dorćol video samo na slici. Ne dipr.

    • 11. maj 2022 | 20:50

      tatula

      @Dorćolac

      Imas ih ogranicenih totalno i ne vide nista drugo osim onoga sto uvrte sebi u glavu. I dodju takvi i u gradove ali donose i namecu svoje kamenjarsko shvatanje drugima. U gradovima mnostvo ljudi pa je i noramlno imati i razna shvatanja a ne samo neko mracnjacko.

    • 11. maj 2022 | 20:56

      Dorćolac

      @Dorćolac

      Čole pusti ti svoje frazetine. Ljudi u Beogradu većinom gledaju od čega žive i žive punim plućima, ne bistre od jutra do sutra politiku kao vi neki iz nedođije koji se tako pokušavate probiti kao neke velike patriote.

    • 11. maj 2022 | 22:39

      Čole

      @Dorćolac

      Pošto ti bistriš politiku, upravo sada, i upravo ovde, po tebi znači da si iz neke nedođije. Ja sam inače druga generacija Beograđana, ali to zaista nije bitno. Samo ljudi sa kompleksom to potenciraju, baš si malograđanin.

    • 11. maj 2022 | 22:50

      Jovke

      @Dorćolac

      Dorčolac, tako ste svojatali opredeljenje Beograđana i za izbore, pa ste se uka..li.

    • 11. maj 2022 | 23:01

      Lazarelo

      @Dorćolac

      Čole nisi ti Beograđanin ni rodom ni po prebivalištu čim sačeš kao oparen na kritiku i spomen nedođije.

  • Super Brundo

    11. maj 2022 | 19:24

    20 godina smo upozoravali da se ne pravi presedan od Kosova.Nisu hteli da slusaju.Sve se vraca sve se placa.Rusija odlicno govori jezik koji Zapad razume a to je celik, celik, celik, celik, celik.Nista drugo ne razumeju.

    • 11. maj 2022 | 19:34

      Miodrag

      @Super Brundo

      Da, ali oni time daju legitimitet Kosovskoj nezavisnosti.

    • 11. maj 2022 | 20:05

      Kole

      @Super Brundo

      Brundaro EU je i počela 19pedeset i neke kao Evropska zajednica za ugalj i čelik. Ali su se oni ekonomski razvijali i podizali standard svojim građanima a ne gomilali i bacali pare na oružje kao Rusija.

    • 11. maj 2022 | 20:17

      Joja

      @Super Brundo

      I šta sad?Da privatimo Putinovu priču,kad može Kosovo može i Donbas ili neki drugi deo?Ti nisi svestan šta pišeš.

    • 11. maj 2022 | 20:26

      @@@

      @Super Brundo

      I sta sada Putin kaze hocu Donbas a Kosovo adio?Ne mora otvoreno to ni reci ali ocito mu je Kosovo posluzilo kao izgovor a nama dodalo dodatno breme na ledja.

    • 11. maj 2022 | 20:39

      Zoki

      @Super Brundo

      Joja, stvarno je teško raspravljati sa vama natofilima. Neki princip, ili poštovanje prava, u međunarodnim odnosima mora da postoji. Pa kako god bilo. Tako ćemo se ponašati. Ti podržavaš princip, opravdano je ono što je u interesu Amerike. Onda izvlačite neke zaglupljujuće paralele. Dosadni ste u samozadovoljnosti svojim glupim komentarima.

    • 11. maj 2022 | 21:57

      Joja

      @Super Brundo

      Natofil što upozoravam na pogubnost politike koja je opasna po status Kosova?E pa svašta?!

    • 11. maj 2022 | 22:26

      Super Brundo

      @Super Brundo

      Miodrag Ne daju vec pokazuju dokle je svet dosao zbog zapadnog licemerja.

  • Z

    11. maj 2022 | 18:56

    Hahaha, Džonson psihopata, a Švešani su zadnji put protiv Rusa popili tako po.. Da nisu ratovali 200 godina!

  • Žeks

    11. maj 2022 | 18:10

    Rusi pogotovo mladi će vremenom sve više želeti mir i normalan život. Pogotovo što vide da niko faktički nije napao Rusiju već da je Rusija napala drugu zemlju. U protivnom mnogi će emigrirati iz Rusije. Ne može niko do veka, pa ni Putin, Rusima ispirati mozak da su rat i stradanje dobri a ne mir i normalan život.

    • 11. maj 2022 | 18:25

      Kole

      @Žeks

      Tačno, mnogi će shvatiti, ako već sada ne shvataju, da je život nešto mnogo više i dragocenije nego svođenje života na naciju, državu i teritoriju. A ko želeo rat, rat mu u kući bio.

    • 11. maj 2022 | 18:26

      Tomma

      @Žeks

      Mladi u Rusiji već sada vide da im Amerika onemogućava normalan ravzoj zemlje. Videli su imbecilne sankcije povodom izmišljenih trovanja Skripalja, Navaljnog, smešnih mešanja u izbore u SAD, zabrane učešća sportista na takmičenjima, blokiranja Severnog toka, kupovine ruskog naoružanja,i šta sve ne još. Vide da Rusija mora da preduzme nešto. Da li je ovo sa Ukrajinom, samo to, ostaje da vidimo.

    • 11. maj 2022 | 19:26

      Žeks

      @Žeks

      Tommo, većina pobrojanih sankcija nije bilo pre Putinovoa napada na Ukrajinu. Nisu mladi Rusi glupi da ne razlikuju politiku od normalna života. To političari i vladari huškaju narode ali običnome narodu nije do rata niti vidi neprijatelje u pola sveta.

    • 11. maj 2022 | 20:19

      Tomma

      @Žeks

      A šta znači većina sankcija nija bila? A koje bi sankcije još uveli, s obzirom da im je to jedini cilj, uništenje Rusije. Ipak ti mladi Rusi ne gledaju problem subjektivno u korist Amerike.

    • 11. maj 2022 | 22:26

      Mirjana

      @Žeks

      A zar nisu Ukrajinci pobili tolike Ruse koji zive u Ukrajini. Sram vas vise bilo ponasate se kao Nato. Dogovor je bio nema prosirenja Nato na istok, oa I'm dosli na kucni prag, jis laboratorije. Boze mili koliko muskaraca bez morala.

    • 11. maj 2022 | 23:24

      Lazarelo

      @Žeks

      Mirjana više je sada stradalo ruskih vojnika za dva meseca i po nego što je Rusa stradalo u Donbasu sve ove godine.

  • Super Brundo

    11. maj 2022 | 17:57

    Prva faza Spec Operacije - zauzimanje teritorije.Druga faza - ciscenje teritorije.Napad na Kijev bila je diverzija kako bi se Ukrajinci razvukli.Sad kad je Donbas izolovan Ukrajinci vise ne mogu da salju pojacanja u Donbas.Rusi su kupovali vreme dok Donbasu ne navuku omcu na vrat.Sad polako guse polozaj za polozajem.Njima se ne zuri.Dan ce da bude sve duzi do pocetka leta.

    • 11. maj 2022 | 18:04

      Žeks

      @Super Brundo

      Živ bio Brundo ne brundaj gluposti. Rusiji treba da se žuri jer sankcije vremenom će davati sve više efekata. I sve će više biti Rusa koji će negodovati zbog toga skupoga, uzaludnoga rata i stradanja, zbog bacanga para na taj rat.,i to u inostranstvu tj Ukrajini. Što bi nekoga Moskovljanina brinula neka selendra u Ukrajini da zbog nje trpi sankcije i nema normalan život?

    • 11. maj 2022 | 18:15

      Super Brundo

      @Super Brundo

      Zeks Zasto bi se njima zurilo?Rublja jaca nego pre 24.febraura.Izvoz gasa i nafte u porastu.Cena gasa i nafte u porastu.Rusija je inace za ovih 75 dana zaradila 320 milijardi dolara vise nego prosle godine u ovo vreme.Zasto bi im se zurilo kad ima nekoliko nacina da se odere macka?Rusi rade temeljito i metodicno.

    • 11. maj 2022 | 18:22

      Bg

      @Super Brundo

      Tako je i Putin planirao 3 do 4 dana,a ispalo nesto sasvom suprotno ,Putin nije očekivao otpor Ukrainaca,ovaj rat ce trajati i trajati dok putin ne odustane ili ne bude smenjen.

    • 11. maj 2022 | 18:26

      Sale71

      @Super Brundo

      I mala deca su svesna da je ta "diverzija" oko Kijeva teški debakl Ruske armije,veliki gubitak ljudstva i tehnike,zbog čega su i smenjeni neki visoki oficiri,izgleda još manje sposobnima.Tako je to u komunizmu,ne prosperiraju sposobni,nego ulizice i partijski podobni

    • 11. maj 2022 | 18:29

      Žeks

      @Super Brundo

      Brundo, to je sve trenutno. Ali ako Evropa smanji zavisnost od Rusije za energente to će biti dugoročno i mnogi se neće vraćati na staro, na Rusiju kao snadbevača. Kada je zbog korone pala cena energenata u svetu i ruski budzet je bio na ivici provalije jer Rusija i previše zavisi od energenata.

    • 11. maj 2022 | 18:33

      Super Brundo

      @Super Brundo

      Bg To nije cilj Z Operacije.Da jeste onda bi Rusima trebalo barem oko milion vojnika posto Ukrajina ima 500.000 aktivnih i 900.000 rezervnih vojnika.CIlj Z operacije je unistenje ukrajinske vojske u Donbasu i odsecanje Ukrajine od izlaska na Crno i Azovsko more jer taj prostor je koridor Donbas-Krim-Odesa-Pridnjestrovlje.

    • 11. maj 2022 | 20:44

      321...

      @Super Brundo

      Neverovatno ste dosadni vi što znate šta je Putin planirao. Vi koji ste na nivou atoma u ovoj priči. Cirkus sa vama natofilima.

  • Milanka

    11. maj 2022 | 17:35

    Toooo! Samo jako, udrite Rusi! Ne treba stati do Londona! Da i ti smrdljivi jenglezi osete barut!

    • 11. maj 2022 | 17:43

      tatula

      @Milanka

      Dete, aj se igraj u parkicu. I nije dobro da te tata i mama tako maladjahnu i priglupu ostavljaju bez nadzora. Ne znas ti ni gde London i sta i ko sve ima izmedju Londona i Rusije.

    • 11. maj 2022 | 18:29

      Jovke

      @Milanka

      Tatula, deko, idi na Kalemegdan igraj šah, mani se politike i ratova.

    • 11. maj 2022 | 18:50

      Mi

      @Milanka

      O mentalno nejace..... skini opanke... poseti zapad,pa onda komentiraj...

    • 11. maj 2022 | 18:55

      Sumilex

      @Milanka

      Nije to dete nego neka babetina jednom nogom u grobu pa bi i druge povukla sa sobom

    • 11. maj 2022 | 18:59

      Coas

      @Milanka

      Tatula-ostavi to dete i izadji malo napolje, prosetaj po zagrebu.

    • 11. maj 2022 | 19:30

      tatula

      @Milanka

      Coas ti si iz neke vukoebine izvan Srbije gde postoje "nasi i njihovi". Vi i ne znate za normalu i drugacije stavove od vlastitih. Ali moraces se na naviknuti da Srbija nije tvoja kamenjarska prcija i da je sasvim normalno da ljudi koriste svoju glavu na ramenu a ne da budu deo copora.

    • 11. maj 2022 | 20:06

      Coas

      @Milanka

      Pa pocni da je koristis Srbine. nato te je bombardovao Srbine. Zaboravio si Srbine??? Ja nisam i necu i ucim decu da ne zaborave. Ili mislis da su nasa i ruska deca manje vredna od ukrajinske?

    • 11. maj 2022 | 20:46

      tatula

      @Milanka

      Coas jedno je ne zaboraviti a drugo mrzeti i ponovo ulaziti u konflikt sa zapadom. A ko sve nije ratovao protiv nas i sada trebamo da sve njih mrzimo i da u probleme uvaljujemo buduce generacije? Treba graditi i cuvati mir i mir ostaviti u nasledje potomcima.

  • Doktor

    11. maj 2022 | 17:15

    Kako to da bude treća strana u ratu. Pa Vatikan i papa su već u ratu, kao jedna od strana u sukobu. Naravno, protiv Rusije. Koga da zastupa, azov ili sebe...

    • 11. maj 2022 | 18:32

      Uf

      @Doktor

      Greškom minus, jeste opet taj Vatikan. Uvek protiv pravoslavlja.

  • Mile

    11. maj 2022 | 16:39

    Papa hoce da opet aktivira pacovske kanale. 😀

    • 11. maj 2022 | 16:43

      Bora

      @Mile

      Samo što će ovoga puta biti potrebni Putinu i njegovim ljudima da beže...

    • 11. maj 2022 | 18:34

      Čole

      @Mile

      Boro, šta lupaš. Gde Puin da beži? Od koga? Šta je da vama natofilima, skroz ste peolupali od frustracije.

    • 11. maj 2022 | 19:32

      Bora

      @Mile

      @Čole Od sopstvenog naroda. Ruske majke će mu suditi što im sinove posla u smrt.

    • 11. maj 2022 | 20:46

      Čole

      @Mile

      Ti znaš kome će suditi ruske majke. Uzmi popi nešto, leči komplekse.

  • Ivan

    11. maj 2022 | 16:21

    Nema tu pregovora treba ovog zločinca privesti da odgovara za sve patnje Ruskog i Ukrajinskog naroda. Treba da odgovaraju za sve zločine u Ukrajini Američki predsjednik Bajden i dosta ovi podguzni muha od Bajdena mislim na Njemačku Britaniju Francusku i sve one koji podržavaju agresiju na neduzni narod Rusa koji žive u Ukrajini pa i Ukrajinskog naroda. Putinu nobelova nagrada za borbu protiv fašizma i zaštitu svoga naroda u Ukrajini.

    • 11. maj 2022 | 16:44

      Lazarelo

      @Ivan

      Pre će mu oni iz Haga ili neki Sud sličan Haškome uručiti pozivnicu.

  • Super Brundo

    11. maj 2022 | 15:36

    Ukrajina je u neku ruku avangarda.Prva drzava na svetu koja u regularnoj vojsci ima nacisticke odrede kao Azov, Ajdar i Desni Sektor.Nekako sam to vise ocekivao od Hrvatske ili Albanije ali dobro.

    • 11. maj 2022 | 15:58

      Nenad

      @Super Brundo

      Eto Rusi nemaju nacističke odrede, ali sve rade po nacističkom stilu.

    • 11. maj 2022 | 16:19

      Dejan

      @Super Brundo

      Pitanje za natofila: Da li Amerikanci ratuju po fašističkom metodama? Ili oni ubijaju demokratskim metodama. Recimo pola miliona dece u Iraku.

    • 11. maj 2022 | 16:34

      Miha

      @Super Brundo

      Dejane ti si zaboravio da je Kuvajt, nezavisna i međunarodmo priznata država, tražio pomoć i intervenciju od Amerike jer ga je Irak bio okupirao.

    • 11. maj 2022 | 16:55

      Siniša

      @Super Brundo

      @Miha Nije on zaboravio nego nije nikad ni znao za to. Godište 2007. sigurno.

    • 11. maj 2022 | 17:26

      Super Brundo

      @Super Brundo

      Neand Rusi nemaju u regularnoj vojsci.Ukrajina ima.Znaci, nije isto.Ko je obucavao Azovde od 2014?Amerikanci i NATO.

    • 11. maj 2022 | 18:45

      Dejan

      @Super Brundo

      Miha, ti si zaboravio, a moguće i da ne znaš. Kuvajt je napadnut, jer je lažno optužen da razvija i poseduje hemijsko oružje. Pola miliona dece nije opravdanje ni za koji razlog. Uostalom, pisanje takvih gluposti ne opravdava tvoje neobrazovane.

    • 11. maj 2022 | 19:07

      Tomma

      @Super Brundo

      Dejane, sa, najblaže rečeno, neukim ljudima se ne ulazi u raspravu. Na korektno pitanje, odgovaraju sa nekakvim blebetanjem. Sa takvima se ne raspravlja, samo se odgovori sa, živela Rusija, živeo Putin, borac protiv povampirenog fašizma.

    • 11. maj 2022 | 19:33

      Miha

      @Super Brundo

      Dejane, eto kako si se prosuo. znači Kuvajt je lažno optužen... Ko ga je za to lažno optužio ako ne Sadam Husein pa mu to bio izgovor za okupaciju. I onda se neko čudi Amrici što je i ona posle lažno Sadama optužila za hemijsko or. I plus što je on javno inatio Americi.

    • 11. maj 2022 | 20:05

      Перагеније

      @Super Brundo

      За Ненад: Руси пазе да не угрозе цивиле - то је СУПРОТНО нацистима који увек гађају прво жене и децу, а кад загусти, као и Хитлер - у подруме...

    • 11. maj 2022 | 20:22

      321..

      @Super Brundo

      Nenade, kad kažeš nacističke metode, verovatno misliš na kopanje očiju, i pucanje u prepone ruskim ratnim zarobljenicima. Da li si ti svestan šta pričaš, ili si samo NATO bot.

    • 11. maj 2022 | 23:08

      Đole

      @Super Brundo

      321.. Da, to su isti oni ukrajinski nacisti, kojih su se gadili i nemački nacisti.

  • Iva

    11. maj 2022 | 13:09

    Gde ode onolika psenica iz Ukrajine ,kamioni puni ne zna se broj ???

    • 11. maj 2022 | 16:30

      Mara

      @Iva

      Veliki deo je odvezeb u Rusiju tacnije otet od Ukrajine.

  • Sta bi?

    11. maj 2022 | 12:56

    Jesu li zavrnuli gas Evropi ili je ipak ventil kod Putina 😂😂

    • 11. maj 2022 | 12:58

      Kosta

      @Sta bi?

      Zini da ti kažem .

    • 11. maj 2022 | 13:04

      Zole

      @Sta bi?

      Jos malo pa ce konzumirati gas jer nece imati sta da jedu. A da ga prodaju takodje. Treci svet vec pozdravlja.

    • 11. maj 2022 | 14:01

      Axs

      @Sta bi?

      Ne ide nesto Rusima,tolika sila....

    • 11. maj 2022 | 15:31

      Bole

      @Sta bi?

      Zole, Rusi da nemaju šta da jedu? Misliš neće biti mekovih hamburgera i koka kole? Npr. šta neće imati da jedu?

  • Crna Gora

    11. maj 2022 | 12:52

    Primjecujem ovih dana, sledece: Za saopstenja Rusije uvijek kazete da ,,tvrde", sto odmah dovodi do zakljucka da nije provjereni. Ukrajinskoj strani se uvijek vjeruje a priori, kao, recimo, danas i njihovoo saopstenje da su pivratili sela u nekoj oblasti objavljujete pod ,,cinjenice". Ili mozda imate izvjestava sa lica mjetsa, na terenu?

    • 11. maj 2022 | 13:01

      Toma

      @Crna Gora

      Zato što rusi lažu. To su i naši primetili. Samo još jedan deo ljudi to nije jer im odgovara više laž i propaganda nego istina.

    • 11. maj 2022 | 13:50

      Krešimir

      @Crna Gora

      Ne odgovaram milogorcima. Čisto iz principa.A na more vam nebih došao. Taman kad bi vi meni plaćali 100%. Niđe vas na kartu nema.

    • 11. maj 2022 | 15:34

      Tomma

      @Crna Gora

      Tomo, ćuranu, sve što je došlo sa ukrajinske strane je bila laž. Buča, Kramatorsk, broj poginulih Rusa, ali baš sve.

    • 11. maj 2022 | 17:01

      Crna Gora

      @Crna Gora

      Pa sto krsis principe ? Sto se mene licno tice, isto mi je dje ces se ti kupat, na Jadran ili u Azovsko more dje bi ti Ceceni davali slauf

    • 11. maj 2022 | 20:56

      Tomma

      @Crna Gora

      Bravo Crna Goro, natofil ne razlikuje Crnogorce od Milogoraca. Ali bez obzira na to pokazao si mu intelektualnu nadmoć.

  • Nebojša Berak

    11. maj 2022 | 12:05

    Neverovatno je da traze oslobadjanje i pustanje i ranjenika iako su medju ranjenicima teski zlocinci. Umesto da se predaju i lece oni se sile. Svi treba onda da budu likvidirani

    • 11. maj 2022 | 12:45

      Ivo

      @Nebojša Berak

      Reče neko sa pravim srpskim prezimenom 😂

    • 11. maj 2022 | 13:05

      Hehe

      @Nebojša Berak

      @Ivo Jest ba, samo mu usi odcvikane.😀

    • 11. maj 2022 | 13:26

      Super Brundo

      @Nebojša Berak

      Kao besni psi, sto i jesu u sustini.Z ne oprasta.Z ne zaboravlja.

    • 11. maj 2022 | 13:28

      Aleksandar

      @Nebojša Berak

      Pogledajte u vise izvora i proucite definiciju pojma fasizam i nacizam. U Ukrajini, kao i svuda, ima ekstremnih desnicara ali su oni u manjini. Inace, fasizam je prisutniji u Istocnoj Evropi (bivse komunisticke zemlje ukljucujuci i Rusiju) nego na Zapadu.

    • 11. maj 2022 | 15:39

      Goksi

      @Nebojša Berak

      Takvu glupost o puštanju ranjenika nikad dosad nisam čuo. Predaju se i leče. Ima li neki primer u istoriji da su ranjenici pušteni? Ukrajinci me podsećaju na Šiptare, puni su glupih objava i ideja.

    • 11. maj 2022 | 15:41

      Kosta

      @Nebojša Berak

      Ivo znaš li koliko je ustaša bilo na ić? Koji si ti?

  • Bhm

    11. maj 2022 | 11:51

    E jad vam bokser pravi matematiku i racunicu renoviranja onda je sve jasno...pa 1 nova zgradica kosta 1,5 miliona evra a ovaj prica o 70 miliona?!Samo slusajte ovog fasistu olupanog mozga i biće vam lose kao i uvek....

    • 11. maj 2022 | 12:08

      Diktator

      @Bhm

      Vidim da je i rusima pravo dobro što slušaju Putina.

  • D

    11. maj 2022 | 10:35

    Ne mogu da verujem kakvih sve neznalica ima, pa da li shvatate da Rusi namerno koriste sve zastarelu tehniku, koju i mi imamo, pa i sa time odrađuju sve polako ali sigurno, zato nato zločinci i jedu svoja m...,jer ne mogu da otkriju kakvim sve sistemima Rusi raspolažu, što im i jeste cilj, neverovatno kako pametno ali sigurno braća Rusi odrađuju posao, to će u knjige ući jednog dana

    • 11. maj 2022 | 10:38

      Milanče

      @D

      I šta sa time? Opet joriste razorna oružja i uništavaju i ubijaju itd. A od nuklearnoga oružja bi stradala i Rusija i zato ga ne smeju a neće da koriste.

    • 11. maj 2022 | 10:40

      Zoran

      @D

      Ostavi tu priču za malu decu. Ući će u knjige da su za nepunih 3 meseca izgubili preko 20.000 vojnika. Što je sad već više nego za 10 godina u Avganistanu...

    • 11. maj 2022 | 13:21

      Gogi

      @D

      Znači oni zbog korištenja starog oružja rizikuju živote svojih boraca?Svašta ćeš ovde pročitat.

    • 11. maj 2022 | 14:03

      Acs

      @D

      😂😂😂,lepo se tešiš

    • 11. maj 2022 | 14:22

      Slava Ukrajini 🇺🇦

      @D

      Tako je! Istu taktiku su koristili i Srbi. Polako ali sigurno dok nijesu izgubili četiri rata i trećinu svoje teritorije.

  • Перагеније

    11. maj 2022 | 10:03

    Украјински нацисти немају петљу ни за грам - само се КРИЈУ, по јамама, или иза жена и деце.

    • 11. maj 2022 | 10:12

      Anti Z

      @Перагеније

      Ukrajinu brani njihova vojska i narod i sigurno nisu svi nacisti. A nacista ima svuda kao sto u svakome zitu ima i kukolja. Pre su nacisti oni koji ceu narod proglasavaju za naciste.

    • 11. maj 2022 | 10:34

      Misliš

      @Перагеније

      Na sakrivanje Ratka i Raša...

    • 11. maj 2022 | 10:39

      Milanče

      @Перагеније

      Nisi ti Pera već Maksima koji lupeta. Ko se onda suprotavlja Rusima i bori protiv njih ako se većina Ukrajinaca krije? I to iza žene i dece?

    • 11. maj 2022 | 15:45

      Živelo Z

      @Перагеније

      Anti Z, navedi jednu zemlju u kojoj su regularne jedinice nacističke, sa nacističkim obeležjima, nacističkim idolima.

  • Gogili

    11. maj 2022 | 09:50

    Tako bi bilo i sa Ukrajincima kao sa Čečenima da su popustili pred Putinom.Slao bi ih da ginu za njega i njegovih interesa ko zna gde.Primer je i Belorusija koja je Putinu poslužila kao odskočna daska za napad na drugu državu, Ukrajinu.

    • 11. maj 2022 | 10:04

      Перагеније

      @Gogili

      То је већ свршена ствар. Од Украјине нема ништа. А Чечени МРЗЕ НАЦИСТЕ више него Руси... То је поносан народ - теби несхватљиво.

    • 11. maj 2022 | 10:11

      Saša

      @Gogili

      @Peragenije Po čemu ti vidiš da je svršena stvar ? Šta su to Rusi do sad postigli ? A reč fašizam koristiš a ne znaš ni šta ona znači. To što Putin radi je fašizam. A ne to što ljudi brane svoju državu.

    • 11. maj 2022 | 15:48

      Tomma

      @Gogili

      Ukrajina svakim danom gubi deo svoje teritorije. Uskoro će izgubiti sve. Padom fašističkih jedinica, biće brza predaja, tu ni Amerika neće moći ništa.

  • Sibin

    11. maj 2022 | 09:20

    Amerikanci nekom salju pomoc???? Sve ce to narod Ukrajine da plati dok se ovaj zelenski pajac bogati!!!!!

  • Ja

    11. maj 2022 | 08:45

    Te pare sto svi daju Ukrajini za oruzije,bolje da su dali da se iskoreni glad u svetu i za lecenje ljudi

    • 11. maj 2022 | 09:09

      Lazarelo

      @Ja

      Tačno a isto važi i za pare kojima Putin i Rusija finansiraju rat i rusku vojsku u Ukrajini.

  • Rastko

    11. maj 2022 | 08:40

    Odobrili i Kurtiju pa se mali ne hvali.

  • 😳

    11. maj 2022 | 08:39

    NATO u blato

  • Rastko

    11. maj 2022 | 08:37

    Z aje.ani Rusi skro Z.

    • 11. maj 2022 | 09:10

      Tile

      @Rastko

      Zalutali Rusi skroZ.

    • 11. maj 2022 | 10:06

      Перагеније

      @Rastko

      За Тиле: пу, пу, пу, не дај боже да залутају па крену на све стране...

  • Igor

    11. maj 2022 | 07:55

    Mene bi bilo sramota da ratujem 80 dana a da ništa postigao nisam. Izgleda Rusi nisu ništa naučili iz 10 godina rata sa Avganistanom.

    • 11. maj 2022 | 09:38

      Miki

      @Igor

      Ti si ili zlonameran ili malo intelektualno ograničen.Zapad daje toliko oružja Ukrajini i logistički je podržava a ti se kao nešto čudiš.

    • 11. maj 2022 | 09:44

      Pogledaj

      @Igor

      Za 77 dana sta je "uradjeno" u Ukrajini a sta u Srbiji koju je besomucno bombardovalo 19 zemalja pa se sramoti koliko hoces. NATO u blato, smrt fasizmu...

    • 11. maj 2022 | 09:47

      Kiza

      @Igor

      Zamisli samo da smo mi dobijali toliku vojnu pomoć i da nismo bili godinama pod sankcijama.Šta misliš koliko bi NATO morao da ratuje?Na kraju su čak hteli da krenu sa tepih bombardovanjem.

    • 11. maj 2022 | 09:52

      Lenjin

      @Igor

      Sramota je da nesto takvo kao sto si ti, uopste i postoji .

    • 11. maj 2022 | 10:01

      Moca

      @Igor

      Kizo pomoc se salje nadnutima. A sankcije napadacu i to je po pitanju Ukrajine potpuno ocekivano i OK.

    • 11. maj 2022 | 10:08

      Перагеније

      @Igor

      "ništa postigao nisam" - У то верујемо, сви. Али Украјине ВИШЕ НЕМА. Шта ће даље бити одлучује Русија - по високу цену, али тако је то кад ратујеш са НАТОом.

    • 11. maj 2022 | 10:14

      Anti Z

      @Igor

      Crni Pero gde bre nema Ukrajine? Ukrajina je gde je i bila i najveci deo je slobodan i pod upravom Kijeva.

    • 11. maj 2022 | 11:29

      miki

      @Igor

      koliko ustasa u srbiji to je strasno

    • 11. maj 2022 | 12:08

      Nebojša Berak

      @Igor

      Tebe i treba da bude sramota tvog neznanja. Da li ti znas kolika je Ukrajina, da li znas koliko je dugacak front, duzi od cele Srbije.

    • 11. maj 2022 | 15:52

      Tomma

      @Igor

      Gde ti da ratuješ? Ti bi se uneredio kad bi prišao blizu ukrajinske granice. A ni pamet ti nije jača strana.

  • Vuk

    11. maj 2022 | 07:54

    Boga mi, teško će Rusi sa Ukraincima, samo su je razrušili bez rezultata "operacije"?!

    • 11. maj 2022 | 09:29

      Maxa

      @Vuk

      Ajde nam ti objasni koji su to planovi i ciljevi ruske operacije generale.😀😀

    • 11. maj 2022 | 09:34

      Tile

      @Vuk

      Maxo ne znaju to vise ni u Kremlju.

    • 11. maj 2022 | 10:09

      Darko

      @Vuk

      To ni tvoj Putin vise... ne zna ni sta hoce ni sta je hteo

    • 11. maj 2022 | 10:10

      Перагеније

      @Vuk

      За Тиле: ХЕХЕ, замисли да је сендвич од немецког хлеба од јуче, био би укуснији...

    • 11. maj 2022 | 14:04

      Za sada

      @Vuk

      Za sada rezultat rudnici uglja u Donbasi o Lugansku, ogromne rezerve gada u Azovskom moru, cvoriste gasovoda za 1/3 gasa, a u ozgledu zeleznicko cvorisze u Harkovu, Odesa i kompletna crnomorska obala. Kad veliki pocnu pregovore rado ce vratiti Poljskoj Aistrougarski deo sa Lavovom. Kraj ce da kaze. Ocigledno ne daju zapadu delove SSSRa sa slovenskim zivljem.

    • 11. maj 2022 | 16:00

      321...

      @Vuk

      Misliš da su Rusi uzeli malo ukrajinske teritorije? Možda. Možda si u pravu, treba više.

  • Z

    11. maj 2022 | 07:33

    Po Zelenskom su Ukrajinci u predgrađu Moskve, hahahaha, kakav klovn!

    • 11. maj 2022 | 08:19

      Gile

      @Z

      Slusaj Z zvani Hogar. Ti kao da si tamo na frontu pa sve znas. Ne znam ko je ovde klovn.

    • 11. maj 2022 | 08:25

      Laki

      @Z

      @Gile Z,Hogar, Nikolas, Salamander... sve ista osoba. Živi u Nemačkoj a vodi hajku protiv zapada.

    • 11. maj 2022 | 09:31

      Maxa

      @Z

      @Laki Što da ne piše komentare protiv zapada?Nisu oni svete krave.

  • Hogar

    11. maj 2022 | 07:33

    Hahaha..ovi ukrajinci kako.lazu mogli bi reci da su stigki islred Moskve..to im je za kraj vikenda udarna vest..

    • 11. maj 2022 | 10:54

      Ivan

      @Hogar

      I što sad s time misliš reci, da si pametan kao Rusi.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA