Srušio se most u Italiji: Pukom srećom nema žrtava, da nije epidemije, bilo bi ih na stotine

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Carlo82

    08. april 2020 | 13:36

    Ali zato Pančevac. Izdržače još tri milenijuma pre prve rekonstrukcije jer će tad ona biti neophodna. Malko je napukla ograda. 😀😀😀😀

  • Mujo

    08. april 2020 | 13:25

    Moje iskustvo govori da svaki inzenjerski proracun treba na kraju povecati za 30%. Za svaki slucaj.

  • Marko

    08. april 2020 | 12:59

    Auuuuu al ih poteralo

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA