Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Svasta
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Гаргамел

    29. februar 2020 | 09:40

    Било да је пружни прелаз обезбеђен браницима или полубраницима или није обезбеђен, испред сваког постоји знак СТОП што значи да тад наступа људски фактор то јест саможивост, безобразлук и бахатост појединаца. Под хитно донети закон којим ће се принудном наплатом надокнадити железници штета настала зато што појединци неће да стану на знак СТОП. Лоши пружни прелази нису узрок несрећа већ изговор !!!

  • Гаргамел

    29. februar 2020 | 08:31

    Значи у рангу смо са Пакистаном по питању ПОЈЕДИНИХ возача аутобуса.

  • Svasta

    29. februar 2020 | 07:42

    Koga to u Srbiji intereseuje? Imo dovoljno i nadih problema

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA