Rešena misterija avionske nesreće u Indoneziji u kojoj je poginulo svih 189 putnika i članova posade
Indonezijski istražitelji otkrili su da su novougrađeni sistem za poboljšanje manevarskih karakteristika i propusti pilota odigrali ključnu ulogu u padu Lajon er Boinga 737 MAX prošle godine, objavio je Vol strit džurnal.
Avion je pao u more 11 minuta nakon što je poleteo s međunarodnog aerodroma u Džakarti 29. oktobra 2018. godine.
Pretpostavilo se da su poginuli svi na letu.
Nacrt izveštaja o avionskoj nesreći koji bi trebao biti objavljen sredinom novembra, navodi niz grešaka pilota i propusta u održavanju aviona kao uzročne faktore nesreće, objavljeno je u nedelju.
![indonezija, avion, pad, porodica, tela žrtava indonezija, avion, pad, porodica, tela žrtava](https://xdn.tf.rs/2018/10/30/1540906473079-tan2018-10-3078595082-460x0.jpg)
Istražitelji su proverili novu funkciju Boinga, sistem MCAS za poboljšanje manevarskih karakteristika.
Sistem je uveden u novu generaciju Boinga 737 s ciljem sprečavanja previsokog uzdizanja nosa aviona.
Međutim, čini se da je u padu Lajon era taj sistem izazvao poniranje aviona zbog pogrešnih očitanja senzora.
(Telegraf.rs/Hina)
Video: Vučić: Ljudi u Čoki moraju da imaju najbolju zdravstvenu negu, obnovićemo i infrastrukturu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Tara
Kad ovako procitam predpostavlja se da su svi poginuli sta im to znaci da je bar jedan preziveo culo bi se i sta se desilo sa avionom.
Podelite komentar