Rešena misterija avionske nesreće u Indoneziji u kojoj je poginulo svih 189 putnika i članova posade

 ≫ 
  • 1

Indonezijski istražitelji otkrili su da su novougrađeni sistem za poboljšanje manevarskih karakteristika i propusti pilota odigrali ključnu ulogu u padu Lajon er Boinga 737 MAX prošle godine, objavio je Vol strit džurnal.

Avion je pao u more 11 minuta nakon što je poleteo s međunarodnog aerodroma u Džakarti 29. oktobra 2018. godine.

Pretpostavilo se da su poginuli svi na letu.

Nacrt izveštaja o avionskoj nesreći koji bi trebao biti objavljen sredinom novembra, navodi niz grešaka pilota i propusta u održavanju aviona kao uzročne faktore nesreće, objavljeno je u nedelju.

indonezija, avion, pad, porodica, tela žrtava Foto: Tanjug/AP

Istražitelji su proverili novu funkciju Boinga, sistem MCAS za poboljšanje manevarskih karakteristika.

Sistem je uveden u novu generaciju Boinga 737 s ciljem sprečavanja previsokog uzdizanja nosa aviona.

Međutim, čini se da je u padu Lajon era taj sistem izazvao poniranje aviona zbog pogrešnih očitanja senzora.

(Telegraf.rs/Hina)

Video: Putevi Srbije: Držite bezbedno odstojanje, sačuvajte život

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Tara

    23. septembar 2019 | 15:23

    Kad ovako procitam predpostavlja se da su svi poginuli sta im to znaci da je bar jedan preziveo culo bi se i sta se desilo sa avionom.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA