Bolna ispovest pilota ruskog aviona o tome šta se zaista desilo: "Nešto je snažno puklo i dogodio se jak bljesak"
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Dale
Hocete da kazete da putnici u zadnjem delu aviona su nastradali, jer su u prednjem delu aviona trazili svoje stvari i tom prilikom preko 40 ljudi je izgubilo zivote ukljucujuci 2 dece!
Pun goriva?
Možda nisu imali vremena, ukoliko imaju vremena, a nešto ozbiljnije nije u redu, dužni su da ispuste gorivo iz aviona (veći deo) pre prinudnog sletanja. Avion je dodirnuo pistu, odbio se, a onda bukvalno udario u nju zadnjim delom i tada se pretvorio u vatrenu loptu. Da li je uzrok loše sletanje ili pilot nije mogao drugačije, to će tek utvrđivati.
MrX
Piloti? Ne. Menadžeri kokpita? Možda. Ne može se ne znati sleteti na ruke! To nije pilot!!!