Zašto požar u Notr Damu nije gašen iz vazduha i da li su Francuzi napravili kobnu grešku?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
LEO
A zuti prsluci? Dali su pomagali u gasenju ili potpirivali?
Vatrogasac
Helikopteri i avioni se koriste prevashodno za gašenje požara na otvorenom i na velikim površinama. Manji avioni koji se koriste i u poljoprivredi nose od 2500 do 3000 litara vode a veći i do 10000 litara. Izručivanje te količine vode na objekat koji se gasi bi sigurno doveo do velikih oštećenja ne samo na njemu već i okolnim objektima. Što se tiče helikoptera oni mogu nositi vedra zapremine od 300 pa 9500 litara. Helikopteri su u prednosti što mogu vodu izručiti i kad lebde ali je opet pitanje koliki bi bili kontraefekti.
Bulidža
Izjavu za štampu dao komandant vatrogasne jedinice Abdula Bin Baklavi