Tramp se već sprema za izbore 2020. godine: Imenovao je šefa kampanje, čija je firma za prošle izbore dobila 94 miliona dolara (FOTO)
Nijedan američki predsednik do sada nije ovoliko rano zvanično objavio svoju reizbornu kampanju
Američki predsednik Donald Tramp imenovao je Breda Parskejla, jednog od svojih političkih stratega, za šefa svog predizbornog tima u predsedničkoj kampanji 2020. godine.
>>>Tramp ukinuo zetu pristup poverljivim informacijama: Da li su mu dani u Beloj kući odbrojani?
Trampova organizacija je Parskejla 2011. godine angažovala kao "digitalnog gurua", koji je 2015. dobio zadatak da kreira vebsajt za Trampovu trku za Belu kuću, a godinu dana kasnije je postao direktor njegovog tima za digitalne operacije, prenosi BBC.
Nijedan američki predsednik do sada nije ovoliko rano zvanično objavio svoju reizbornu kampanju, napominje britanski medijski servis, podsećajući da do izbora 2020. godine ima još 979 dana.
Poređenja radi, Trampov prethodnik Barak Obama je svoje planove za reizbor objavio 582 dana uoči kandidature za drugi predsednički mandat 2012. godine.
Sin Donalda Trampa, Erik Tramp, danas je saopštio da je - Bred izuzetno talentovan i bio je ključan za uspeh Trampovog tima 2016. godine.
- On ima puno poverenje naše porodice i savršena je osoba za vođenje kampanje - navodi se u saopštenju Erika Trampa.
Predsednikov zet i visoki savetnik Džered Kušner saopštio je da će "Bredova stručnost pomoći da se izgradi najbolja kampanja".
Bred Parskejl je, u intervjuu za BBC nakon Trampove izborne pobede, rekao da "zna sve o novoj američkoj administraciji" i da "niko nije znao da on postoji".
Parskejl (42) se našao na meti demokrata u istrazi o navodima vezanim za rusko mešanje u američke izbore, a poslanicima je rekao da nije znao za navodni plan Kremlja o uticaju na kampanju u korist Trampa.
U julu je napisao na Tviteru da ne zna ni za kakvo rusko mešanje u digitalne operacije tokom Trampove predsedničke kampanje 2016.
Prošle godine je, u emisiji televizije CBS, rekao da je njegov 100-člani digitalni tim napravio 60.000 reklama na Fejsbuku kako bi svakodnevno dopro do Trampovih pristalica.
Rekao je, međutim, i to da ga je Tramp korio, jer je bio skeptičan zbog troškova na digitalne reklame.
Američki mediji su pisali da je firma "digitalnog gurua" pod nazivom "Džajls-Parskejl" naplatila Trampovom timu 94 miliona dolara za svoj rad tokom predsedničke kampanje.
(Telegraf.rs/Tanjug)
Video: Ozbiljan udes ispred Cvetka
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.