Santorini na Lidlovim proizvodima NE IZGLEDA OVAKO: Neobičan marketinški potez iznenadio je sve! (FOTO)
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Boban
Hvala vam na vašem odgovoru. Prvi deo me raduje :-) samo da objasnim. Ja nisam hteo da kazem, da je to etički ispravno, ali da razumem, jer njima je jedino zarada vazna. A ako hoće da ostvare profite, moraju da se okreću kako vetar duva. Etički pogrešno, ali marketiški ispravno. Nazalost.
Marijana Bakov
U muslimanskim zemljama,ovakva bruka i sramota nikada se ne bi desila.Evropa je hriscanska , tako bi trebalo da i ostane, pa ni ja u svojoj kuci zbog gostiju ne menjam pravila.Niko ih nije zvao u Evropu ,pa prema tome ako im ne odgovara krst neka se vrate odakle su dosli.Sramno od Lidla da sramnije ne moze biti.Sta je sledece?
Boban
U tome i jeste marketiški trik. Oni hoće da ljudi kupuju i briga ih za verska obelezja. I u pravu su ako se ja pitam.