Niko ne planira da vozi pijan, ali u tom jednom trenutku pomisli da može: Alkohol čest uzrok pogibije mladih

Kampanja "Uncool Friend", koju kompanija Carlsberg Srbija sprovodi kroz brend Tuborg, u partnerstvu sa Agencijom za bezbednost saobraćaja, realizuje se drugu godinu zaredom, kao nastavak strateškog zalaganja za promociju odgovornog konzumiranja alkohola među mladima. Cilj kampanje je da, kroz relevantne kanale i komunikaciju prilagođenu mlađoj publici, podstakne promenu percepcije o tome šta je zaista "kul" ponašanje. Umesto glorifikovanja neodgovornosti, "Uncool Friend" afirmiše one pojedince koji preuzimaju odgovornost i brinu o drugima, čak i kada zbog toga nisu u centru pažnje.
U fokusu je isticanje hrabrosti da se bude pravi prijatelj, onaj koji reaguje kada je to važno - bilo da se radi o odbijanju vožnje pod dejstvom alkohola, ili pružanju podrške u nezgodnim situacijama.
- Tuborg brend i ove godine nastavlja da bude "uncool", tako da smo se svojom kampanjom "Uncool Friend" pridružili podizanju svesti o problemu učestalih saobraćajnih nezgoda kod mladih lica, a u okviru Nedelje prevencije saobraćajnih nezgoda. Jako je važno informisati mlade vozače o tome koliko je veliki rizik upravljati vozilom nakon konzumacije alkohola i zato se trudimo da svoje poruke komuniciramo upravo na način koji je blizak i prijemčiv ovoj ciljnoj grupi. U današnje vreme kada su mladi ljudi konstantno "pod lupom" svojih vršnjaka na društvenim mrežama, veoma je važno ohrabriti ih da deluju odgovorno i reći im da uvek treba da postupaju ispravno čak i kada društvo u datom trenutku to ne odobrava. Naši "uncool" prijatelji su naši heroji, jer svojim delovanjem čuvaju bezbednost svih nas - navodi Jovana Vještica, Corporate Affairs manager, Carlsberg Srbija.
U saobraćajnim nesrećama godišnje pogine oko 100 mladih od 15 do 30 godina, dok oko 6.100 biva povređeno. U proseku svaki četvrti dan jedna mlada osoba pogine u saobraćajnoj nesreći, a povređeno bude njih 17. Često se događaju nesreće u kojim dolazi do sletanja sa puta zbog gubitka kontrole nad vozilom, odnosno neiskustva i želje za dokazivanjem.
Jedan od najčešćih faktora zbog kojih dolazi do nesreća u kojima poginu mladi je alkohol. Niko ne planira da vozi pijan, ali u tom jednom trenutku pomisli da može.
Iako većina mladih smatra da je neprihvatljivo da vozač upravlja vozilom pod uticajem alkohola, svaki sedmi vozač, ipak, priznaje da je bar jednom to učinio u poslednjih mesec dana. Alkohol je prisutan u svakoj devetoj saobraćajnoj nezgodi u kojoj neko pogine.
Upravo zbog toga treba da poslušaš poruku Tuborg kampanje, budeš "uncool" i brineš o sopstvenoj i tuđoj bezbednosti tako što ćeš, kada konzumiraš alkohol, umesto da sedneš za volan da pronađeš alternativu, te tako budeš odgovoran prema sebi i drugima.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Tramp krenuo na sahranu pape u Rim
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
nina
Zasto ne objavljujete komentare?????
Podelite komentar
nina
Ne, nego totalno alkoholisani udju i voze. Strasno. Svesno sednu i danas i sutra i prekosutra. Samo ekipa iz GZZZ seda i vozi svakoga dana pijana. Ne bih dalje. Gde je tu POLICIJA?????
Podelite komentar