Ja sam Mirković Goran. Po zanimanju sam diplomirani inženjer saobraćaja. Između ostalog radio sam kao profesionalni vozač svih kategorija. Autor sam " Projekat smanjenja broja saobraćajnih nezgoda, koje za posledicu imaju smrtni slučaj i trajni invaliditet". Tvrdim da Okanović i mnogi drugi koji misle da nešto znaju o bezbednosti saobraćaja, ne smeju da se suoče samnom u temi smanjenje smrtnosti u drumskom saobraćaju. Teorija je jedno a praksa drugo. Voleo bih da mi se javi neko ko ima 7 stepen stručne spreme i da je bio profesionalni vozač svih kategorija. Ako takvog ne možete da nađete u Srbiji pokušajte da ga pronađete na teritoriji bivše Jugoslavije. Javite se, samo primenom mog projekta se može smanjiti broj nastradalih u drumskom saobraćaju.
Vi kao strucnjak mozete li nam objasniti koliko doticni gresi uvezi pojasa i brzine. Moje misljenje kao laika jeste da su nam putevi puni vozaca koji ne znaju da se potpisu a kamo li da voze, da je mnogo bahatih vozaca, a to sto cu ja sa vozim 70 umesto 50 (jer je neki "strucnjak" tu stavio znak 50...mislim da i nije neki problem...)
Kako nam je pametan ovaj Okanović,sedi u kancelariji i smišlja kako što više maltretirati vozače novim nebuloznim zakonima,a ne može da shvati da broj prekršaja i nesreća može da se smanji samo smanjenjem broja vozila ili vozača ,a ostalo je budalaština.Pojasevi povećavaju samo broj korisnika farmako-mafije ali ne i bezbednost.
Mirković Goran dipl. inž. saobraćaja
Ja sam Mirković Goran. Po zanimanju sam diplomirani inženjer saobraćaja. Između ostalog radio sam kao profesionalni vozač svih kategorija. Autor sam " Projekat smanjenja broja saobraćajnih nezgoda, koje za posledicu imaju smrtni slučaj i trajni invaliditet". Tvrdim da Okanović i mnogi drugi koji misle da nešto znaju o bezbednosti saobraćaja, ne smeju da se suoče samnom u temi smanjenje smrtnosti u drumskom saobraćaju. Teorija je jedno a praksa drugo. Voleo bih da mi se javi neko ko ima 7 stepen stručne spreme i da je bio profesionalni vozač svih kategorija. Ako takvog ne možete da nađete u Srbiji pokušajte da ga pronađete na teritoriji bivše Jugoslavije. Javite se, samo primenom mog projekta se može smanjiti broj nastradalih u drumskom saobraćaju.
Podelite komentar
Rajko
@Mirković Goran dipl. inž. saobraćaja
Vi kao strucnjak mozete li nam objasniti koliko doticni gresi uvezi pojasa i brzine. Moje misljenje kao laika jeste da su nam putevi puni vozaca koji ne znaju da se potpisu a kamo li da voze, da je mnogo bahatih vozaca, a to sto cu ja sa vozim 70 umesto 50 (jer je neki "strucnjak" tu stavio znak 50...mislim da i nije neki problem...)
Podelite komentar
Jovan
Kako nam je pametan ovaj Okanović,sedi u kancelariji i smišlja kako što više maltretirati vozače novim nebuloznim zakonima,a ne može da shvati da broj prekršaja i nesreća može da se smanji samo smanjenjem broja vozila ili vozača ,a ostalo je budalaština.Pojasevi povećavaju samo broj korisnika farmako-mafije ali ne i bezbednost.
Podelite komentar