Damir Okanović o najvećoj grešci vozača i suvozača u Srbiji: Jednostavna stvar, a svega 15 odsto je primenjuje
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mirković Goran dipl. inž. saobraćaja
Ja sam Mirković Goran. Po zanimanju sam diplomirani inženjer saobraćaja. Između ostalog radio sam kao profesionalni vozač svih kategorija. Autor sam " Projekat smanjenja broja saobraćajnih nezgoda, koje za posledicu imaju smrtni slučaj i trajni invaliditet". Tvrdim da Okanović i mnogi drugi koji misle da nešto znaju o bezbednosti saobraćaja, ne smeju da se suoče samnom u temi smanjenje smrtnosti u drumskom saobraćaju. Teorija je jedno a praksa drugo. Voleo bih da mi se javi neko ko ima 7 stepen stručne spreme i da je bio profesionalni vozač svih kategorija. Ako takvog ne možete da nađete u Srbiji pokušajte da ga pronađete na teritoriji bivše Jugoslavije. Javite se, samo primenom mog projekta se može smanjiti broj nastradalih u drumskom saobraćaju.
Jovan
Kako nam je pametan ovaj Okanović,sedi u kancelariji i smišlja kako što više maltretirati vozače novim nebuloznim zakonima,a ne može da shvati da broj prekršaja i nesreća može da se smanji samo smanjenjem broja vozila ili vozača ,a ostalo je budalaština.Pojasevi povećavaju samo broj korisnika farmako-mafije ali ne i bezbednost.