Nije tačno posle Maribora bilo je Valjevo 1987-1989 a Čačak je posle pojave automafije devedesetih kao i Šabac počeo da dobija primat kao i Šabac pošto je Valjevo kao i uvek privredno sahranjeno kazna četnički kraj a vladali nesposobni komunisti ko istoriju ne zna posle Beograda Tito je prvo došao u Robaje selo pored Valjeva.....
Koluko sam obavesten ;sto se tice parkinga
Da UZICE ,ima najvise problema ,jer im lokalne vlasti ,niti se trude niti imaju u planu da prave javne garaze-parking !!???
A ulicama nemoze da se prodje od parkiranih auta,????
Goran
Nije tačno posle Maribora bilo je Valjevo 1987-1989 a Čačak je posle pojave automafije devedesetih kao i Šabac počeo da dobija primat kao i Šabac pošto je Valjevo kao i uvek privredno sahranjeno kazna četnički kraj a vladali nesposobni komunisti ko istoriju ne zna posle Beograda Tito je prvo došao u Robaje selo pored Valjeva.....
Podelite komentar
Дракче Тормак
Мислим да је у бившој ЈУ, после Марибора био Алексинац са највише моторних возила у односу на број становника. Бар се тако писало 80-тих година.
Podelite komentar
Mojsije
Novi Sad! Bukvalno od periferije do centra nema slobodnih parking mesta.
Podelite komentar
Roki
Koluko sam obavesten ;sto se tice parkinga Da UZICE ,ima najvise problema ,jer im lokalne vlasti ,niti se trude niti imaju u planu da prave javne garaze-parking !!??? A ulicama nemoze da se prodje od parkiranih auta,????
Podelite komentar