Ovaj grad ima najviše automobila po glavi stanovnika u Srbiji: Svaka porodica po dva, parking ko ubode - ubode
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Goran
Nije tačno posle Maribora bilo je Valjevo 1987-1989 a Čačak je posle pojave automafije devedesetih kao i Šabac počeo da dobija primat kao i Šabac pošto je Valjevo kao i uvek privredno sahranjeno kazna četnički kraj a vladali nesposobni komunisti ko istoriju ne zna posle Beograda Tito je prvo došao u Robaje selo pored Valjeva.....
Дракче Тормак
Мислим да је у бившој ЈУ, после Марибора био Алексинац са највише моторних возила у односу на број становника. Бар се тако писало 80-тих година.
Mojsije
Novi Sad! Bukvalno od periferije do centra nema slobodnih parking mesta.