
Mobilna aplikacija "Sa nama na putu" među pet najtraženijih aplikacija u Srbiji tokom 2024. godine
Mobilna aplikacija "Sa nama na putu" koju je razvila kompanija NIS uvrštena je među pet aplikacija koju su korisnici u Srbiji najviše preuzimali u 2024. godini, prema istraživanju koje je objavila WebMind platforma na polju digitalnih medija. Kako se navodi, u pitanju je aplikacija namenjena vozačima koja je brzo postala nezaobilazan alat za sve koji putuju, a pored informacija o najbližim pumpama i cenama goriva, aplikacija korisnicima nudi razne pogodnosti, poput popusta i nagrada za lojalnost.
Mobilna aplikacija "Sa nama na putu" omogućava korisnicima da putem QR koda u mobilnoj aplikaciji sakupljaju i koriste bonus poene prilikom svake kupovine na NIS Petrol i Gasprom benzinskim stanicama. Pored toga što pruža uvid u osnovne informacije kao što su transakcije, stanje bonus poena, obogaćena je i dodatnim funkcionalnostima - pričama koje su dostupne na početnom ekranu aplikacije, koje informišu o aktuelnim promocijama i dostupnim uslugama. Korisnicima je takođe putem aplikacije omogućen odabir i slanje fiskalnih računa na email, a dostupna je i interaktivna mapa koja prikazuje lokacije NIS Petrol i Gasprom benzinskih stanica, njihovo radno vreme i usluge koje nude. Osim toga, dodatne funkcionalnosti, poput personalizovanih ponuda, sakupljanja kupona prilikom kupovine odabranih proizvoda iz asortimana Drive Cafe i dobijanja poklon vaučera, dodatno povećavaju zadovoljstvo korisnika.
Aplikaciju odlikuje atraktivni dizajn koji omogućava svim korisnicima da je lako koriste. Jednostavna je za navigaciju i pruža sve potrebne informacije uz nekoliko dodira na ekranu.
-Kao lider na domaćem tržištu naftnih derivata, usmereni smo na kreiranje jednostavnih i praktičnih rešenja koja će našim potrošačima olakšati kupovinu proizvoda i korišćenje usluga na našim benzinskim stanicama. Posebno smo ponosni na inovativne funkcionalnosti koje korisnicima donose dodatnu vrednost. Nastavićemo da slušamo potrebe potrošača i ulažemo u unapređenje korisničkog iskustva kako bismo ostali pouzdan partner našim potrošačima na svakom njihovom putovanju - istakla je Marija Halar, direktorka Centra za digitalnu transformaciju i unapređenje korisničkog iskustva.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Reprezentativcu rekli da je završio karijeru zbog problema sa srcem, naš lekar ga vratio na teren
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.