Građani, javite se! Radi se na novom Zakonu o bezbednosti saobraćaja, pozvani ste da date predloge
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Shandor
Saobracaj je na bezbednom nivou, svi imamo prvu pomoc od onog iz trafike za bezbednost saobracaja
Marko profesionalni vozac
Da li ste nekada culi da je poslodavac odgovarao a ne radnik vozac,dakle imamo seriju velikih propusta!! , gradska voznja sluzbenim vozilom ne sme da traje duze od 8h radnih casova tu mora da se pravi minimalna pauza od 45min ,pricamo za b kategoriju sluzbenih vozila,imate mnogo firmi koje teraju radnike da voze mnogo vise od toga glovo , volt,taksi aplikacije, voznja +fizicki rad,nepropisno parkiranje je u 80%slucajeva greska iskljucivo polodavca i sefova!!!! (Ma stani tu 5minuta nema veze,odradi),i more preduzetnika niko od njih nikada nije odgovarao, poslodavci i sefovi direktno ugrozavaju svakodnevno sigurnost u saobracaju!!!!! I nikada niko nije odgovarao!!!!!
Aca
Ravnopravnost kaznene politike za sve učesnike u saobraćaju. Određivanje striktnog vremena čekanja na pružnim prelazima i kažnjavanje železnice za nepoštovanje istih ako već nije u mogućnosti izgradnja podvožnjaka ili nadvožnjaka na mestima ukrštanja pruge sa putevima. Uvodjenje taster semafora na pešačkim prelazima koji su frekfentniji naročito ispred škola i u manjim sredinama, uređenje staza za kretanje biciklama naročito električnih skutera i njihovo jasno obeležavanje, uredjenje zakona poljoprivrednih mašina i kamiona naročito oko prevoza tereta i ispadanje i bacanje sa guma na put