Učestvujte u nagradnom takmičenju Eko Izazov, sakupite poene i osvojite vredne nagrade
U saradnji sa kompanijama Imlek i Nectar, Tetra Pak je pokrenuo nagradno takmičenje i poziva sve građane širom Srbije da se oprobaju u igrici Eko Izazov, nauče više o održivosti i zaštiti životne sredine, ali i osvoje vredne nagrade
Potražite QR kod, igrajte se uz Tetra Pak i naučite o zaštiti životne sredine!
Kako biste se takmičili u Eko Izazovu, sve što treba da uradite je da potražite QR kod na Tetra Pak® ambalaži proizvoda kompanija Imlek i Nectar koja nosi oznaku ovog nagradnog takmičenja i skenirate QR kod koji će vas odvesti na web aplikaciju Eko Izazov. Registrujte se i sakupljajte poene spajanjem tri ista simbola održivosti. Svakog dana u toku trajanja nagradnog takmičenja, od 2. do 29. septembra, nakon skeniranja QR koda imaćete mogućnost da se igrate i sakupljate poene do pet puta dnevno, a tri takmičara ili takmičarke koji osvoje najviše poena tokom ovog perioda osvojiće vredne nagrade, i to telefon iPhone 14 za prvo mesto, električni trotinet Xiaomi za drugo mesto i pametni sat Huawei za treće mesto. Takođe, svake sedmice, tri najuspešnija igrača na nedeljnom nivou, osvojiće vrednosne GiftOnCard vaučere u iznosu od po 5.000 dinara koje mogu da iskoriste u različitim prodavnicama.
Tetra Pak® ambalažu koja nosi oznaku Eko Izazov možete potražiti u marketima širom Srbije, a u pitanju su proizvodi kompanija Imlek i Nectar: Moja Kravica Jogurt 1kg, Moja Kravica Jogurt 500g, Moja Kravica Gusti jogurt 1kg, Balans+ 1kg, Balans+ 500g, Nectar Family Borovnica 1,5L, Nectar Family Breskva 1,5L, Nectar Family Jabuka 1,5L, Nectar Family Jagoda 1,5L, Nectar Family Pomorandža 1,5L i Nectar Family Voćni miks 1,5L.
Više informacija o nagradnom takmičenju Eko Izazov, Pravila nagradnog takmičenja i Politiku privatnosti možete pronaći na stranici:
(Telegraf.rs/PR)
Video: Dačić: Policija obezbedila dovođenje ljudi koje je tužilaštvo tražilo
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.