Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Pera
Zamisli kamion ispred tebe ide 50 pa kad stici na odrediste
Ron
U celoj Evropi postoje zabrane preticanja za kamione na određenim deonicama. Te deonice znaju da budu i više od sto kilometara. Plus u slučaju zabrane preticanja odstojanje između kamiona je obavezno min. 70 metara, plaćaju se kazne. I pored svega vozači uspevaju da pređu 600-700 km dnevno. Toliko za informaciju komentatorima.
Nebojša
A kada ce kamioni morati da imaju cerade a ne da kamenje razbija vetribranska stakla na kolima?