"Bolja mi je fića nego audi sa klimom": Tridesetak starih lepotana iz cele Srbije defilovalo Zlatarom
Inače, većina ljubitelja fiće ističu da ovo vozilo poseduju isključivo iz ljubavi, samim tim retko bi je ko i prodao, a cene se kreću i do deset hiljada eura u zavisnosti od godine proizvodnje, što starije vozilo to je skuplje
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Beli
Lepi fića. 1989.g. sam se obučavao na fići, u auto školi. To je bilo pravo učenje, a sada menjač sam ide u brzinu, servo radi ne osećaš motanje volana. Ali fića ima dušu. Sam naučiš da održavaš auto, ne treba ti majstor. Sada na autu ne možeš sijalicu u faru da zameniš, moraš da plaćaš majstora.