Eger: Period onlajn nastave se odrazio na sistematizaciju gradiva, ne na postignuća

J. P.
J. P.    
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Predsednik Aktiva direktora novobeogradskih škola Darko Eger izjavio je danas, govoreći o konačnim rezultatima završnog ispita na kraju osnovnog obrazovanja i vaspitanja za učenike osmog razreda, da se period onlajn nastave najviše odrazio na sistematizaciju gradiva, ali ne na postignuća učenika.

On je za Tanjug rekao da se period pandemije korona virusa tokom kog su đaci propustili redovno izvođenje nastave odrazio na decu kojoj je nedostajala sistematizacija rada, ali dodao da i dalje postoji kontinuitet postignuća učenika, istakavši da je po prvi put najviše učenika na međunarodnim takmičenjima do sada osvojilo međunarodne nagrade.

"Rezultati su kao i prošle godine, razlika je vrlo mala, srpski jezik je na 11.5 na republičkom nivou, matematika 11.3 na republičkom nivou, Novi Beograd je uvek iznad republičkog nivoa. Možemo primetiti najveći nedostatak u sistematizaciji gradiva koja se ogleda u tome da gradivo treba složiti, a pošto deca za to vreme nisu išla u školu nije postojao način da se to uradi", naveo je on.

Eger kaže da se nije izgubilo na kvalitetu znanja učenika i u postignućima, već da se izgubilo na kvalitetu u sistematskom radu jer je, kako je objasnio, to jedan postupak u kom prethodno usvojeno gradivo i novo usvojeno gradivo treba da se složi u jednu celinu, zbog čega postoje različiti oblici rada.

"Odmah po povratku prinudnog odsustva iz škole se to sve primetilo i mi smo nastojali da to prevaziđemo", izjavio je Eger.

(Telegraf.rs/Tanjug)

Video: Mladi Romi u Žablju – snaga zajednice i potencijal za svetliju budućnost

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA