Oglasila se agencija "Go2 Travelling" o snimku navodnog horora na putu iz Turske: Ovo je njihova verzija
Nakon snimka koji je počeo da kruži mrežama i tvrdnji jednog od putnika da se grupa Srba u povratku iz Turske, gde su letovali preko agencije "Go2 Traveling", vozila bez funkcionalnog toaleta i klime u autobusu usled čega je jednoj putnici pozlilo, oglasila se i ova turistička agencija za Telegraf.rs. Oni ističu da pomenuti snimak sadrži neistinite informacije i netačan opis situacije.
Kako kaži za naš portal, nije istina ni da je putnici pozlilo, ali i da svi autobuski prevoznici sa kojima imamo uspostavljenu saradnju redovno proveravaju i servisiraju svoja vozila i za to poseduju tehničku dokumentaciju, što na žalost ne otklanja mogućnost nekog nepredviđenog kvara u toku putovanja.
Obraćanje tirističke agencije "Go2 Travelling" prenosimo u celosti:
"Snimak koji je objavio Tik Tok user: petra2535 sadrži neistinite informacije i netačan opis situacije. Prilikom povratka naše grupe iz Turske za Beograd uočeno je da klima ne hladi kako bi trebalo, nakon čega su vozači, kao i vodič regovali da se nedostatak otkloni. Grupa je napravila pauzu nakon sat vremena od polaska za Beograd, a sama pauza je trajala pola sata i u tom roku je i nedostatak otklonjen. Takođe imamo infomaciju da se jedan od putnika ponudio da pomogne vozačima da se klima popravi, jer ima iskustva sa propravkom klime. Informaciju da se nekome slošilo smo proverili i obavešteni smo da je neistinita. Informacija da je autobus prevozio putnike bez klime je apsolutno neistinita, ali da je do određenog kvara došlo smo upoznati, ali to su sasvim normalne situacije koje mogu nepredviđeno nastati u toku putovanja. Svi autobuski prevoznici sa kojima imamo uspostavljenu saradnju redovno proveravaju i servisiraju svoja vozila i za to poseduju tehničku dokumentaciju, što na žalost ne otklanja mogućnost nekog nepredviđenog kvara u toku putovanja. "Go2 Traveliing" je agencija koja godinama uspešno posluje i organizuje putovanja za mlade, te nam je zadovoljstvo klijenata osnovni motiv poslovanja. Povratna informacija da su putnici zadovoljni našom organizacijom pomenutog putovanja u Kušadasi je stigla do nas od velikog broja putnika. Bitno nam je da kvalitet naše usluge nije izostao, da su putnici uživali i super se proveli, kao i da ovaj mali nedostatak, koji se nepredviđeno dogodio, nije uticao na celokupan utisak - napisali su ispred agencije "Go2 Travelling".
(Telegraf.rs)
Video: Zapalio se kamion u Beogradu: Snimak sa lica mesta
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Maya
Evia, trajekt, 20 h puta bez klime, pre 5 g.Nikada vise autobusom od tada.Kola, avion. Pokvarila se?! Pa,sto je niste popravili nego jadan narod da umre. Smuci ti se letovanje
Podelite komentar
Sd
Naravno da su neprdviđeni kvarovi deo svakog putovanja ali takođe to treba predvideti i obezbediti hitnu popravku, intervenciju u prvom ali prvom servisu na koji se naiđe a putnicima obezbediti pun komfor do popravke kvara. E to bi bilo profesionalno a ne obaveštenje u kome sve negirate a u stvari ima tu nešto
Podelite komentar
Mirkonee
Uvesti da se u ovakvim slučajevima umanjuje iznos karte za 15-20% po putniku i onda će autobusi biti ko avioni
Podelite komentar