≫ 

Velika novina za srpske vozače: Jedna se tiče preticanja, a druga za plaćanje i na ovim putevima

 ≫ 

U planu i da se putarina, od naredne godine, naplaćuje i na brzim saobraćajnicama, a za šlepere i na magistralnim putevima?

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Boža zemunac
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Mj

    06. jul 2024 | 13:20

    Jaš i vazduh da plaćamo tobi bilo realno.🤣🤣🤣

  • Dragan

    06. jul 2024 | 07:43

    Kaže se ograničiti jačinu motora za mlade vozače a koliko će motori šlepera i autobusa imati koje oni sada mogu da voze zbog novog zakona jer nema dovoljno vozača ili će to ograničenje važiti samo za automobile i motocikle.

  • Zoran

    04. jul 2024 | 17:23

    Ako već žele da kopiraju zapad, onda moraju da znaju da tamo. na autoputevima sa zabranom preticanja za teretna vozila, na svakoj uzbrdici i nizbrdici postoji i dodatna traka za spora vozila, gde kamioni mogu da vrše preticanje,a da time nikoga ne ugrožavaju...zatim postoje dopunske table sa vremenom trajanja ograničenja (u toku saobraćajnog špica)...postoji minimalna dozvoljena brzina...itd...a ne samo postaviti znakove zabrane i kamere...i udri po džepu...Onda to nema nikakve veze sa bezbednošću saobraćaja!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA