Vreme čitanja: oko 2 min.

Agencija za bezbednost saobraćaja: Edukacije o korišćenju dečjih autosedišta širom Srbije

N. S.

Vreme čitanja: oko 2 min.

Vlada Srbije je donela nacionalnu strategiju za bezbednost u saobraćaju

  • 0
Branko Stamatović, V. d. direktora Agencije za bezbednost saobraćaja Foto: Milena Đorđević

Agencija za bezbednost saobraćaja i kompanija MOL Srbija će od danas i tokom jula i avgusta na 20 lokacija odnosno stanica organizovati edukaciju vozača o pravilnom postavljanju autosedišta za decu i postavljanja dece u autosedište, sa ciljem poboljšanja statistike koja, kako je rekao v.d. direktora Agencije Branko Stamatović govori da se tek 60 odsto dece prevozi na bezbedan način.

Ove edukacije organizuju se šestu godinu za redom, u okviru akcije "Igraj za decu, dečji život nije igra".

"Cilj ove kampanje jeste podizanje nivoa upotrebe sigurnosnih sedišta za decu. U Srbiji se tek 60 odsto dece prevozi u odgovarajućem dečjem autosedištu. Mi zapravo i nemamo tačan podatak koliko se te dece koja se prevoze u autosedištu prevoze na odgovarajući način. Svi roditelji mogu doći svojim automobilom na benzinsku stanicu gde se edukacija organizuje i na licu mesta proveriti da li su na dobar način postavili autosedište ili dete u autosedište. U to će ih uputiti naši instruktori iz Agencije", rekao je Stamatović.

Vlada Srbije je donela nacionalnu strategiju za bezbednost u saobraćaju, dodaje Stamatović i definisala jedan od ciljeva - da ni jedno dete od 2030. godine ne izgubi život u saobraćajnim nezgodama.

"Odnosno, naša vizija - nula poginulih u saobraćajnim nezgodama. Vizija koja vodi sve naše institucije u oblasti bezbednosti saobraćaja, i zato je veoma važna ova kampanja koju sprovodimo u narednim mesecima sa kompanijom MOL. Statistika je nažalost takva da gotovo polovina dece koja nastradaju u saobraćanim nezgodama nastradaju u automobilu. Bezbednost mora da postoji u svakom trenutku i na kratkim i dugim putovanjima - deca se uvek moraju prevoziti isključivo na bezbedan način", rekao je Stamatović.

Direktorka maloprodaje MOL Srbija Biljana Mališić Jut rekla je da je MOL kao društveno odgovorna kompanija izuzetno ponosna na ovaj projekat i da je cilj da se podigne svest svih njihovih kupaca kao učesnika u saobraćaju o važnosti bezbednosti i pravilnog vezivanja sedišta i podizanja svesti o bezbednosti dece u saobraćaju.

"Mi ovaj projekat sprovodimo iz godine u godinu sa namerom da raste, ove godine sprovodimo radionice gde zajedno sa trenbterima iz ABS organizjemo obuku na stanicama o pravilnom vezivanju sedišta. Ove godine je broj stanica značajno uvećan na 20 stanica. Tu ćemo obaviti treninge i nastavićemo saradnju u narednim godinama", rekla je Mališić Jut.

Edukacije će se počevši od danas održavati na MOL pumpama širom Srbije, a tačne datume, spisak gradova i adrese stanica u svom gradu građani mogu pogledati na sajtu kompanije MOL Srbija, molsrbija.rs.

(Telegraf.rs/Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA