Veslanje kroz poplavu: Pametan način da se premoste "prepreke" koje je oluja napravila
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Topolčanka
Dva nova podvoznjaka - izgradjena zbog brze pruge Subotica-Novi Sad - podelila su grad na dva dela, unazadila saobracajne veze sa industrijskom zonom, naseljima opštine i putnim pravcima za Bečej i Sentu. Učenici ne mogu stići na nasravu, radnici na posao, niko nigde zbog mesecima gradjenog podvožnjaka tj. podvožnjaka poplavljenog i nakon običnog pljuska. Promet tim dvema saobraćajnicama se meri hiljadama vozila dnevno, a kolaps nakon jačih padavina stvara zastoj ili izlazak na autoput i vožnju novih dvadesetak minuta do prvog izlaza sa istog…Dešava se da ujutro odete na posao, ali i da ne znate kako i kada ćete stići kući ili obrnuto.