Majka sinu prepisala sve, ćerki ništa: Skandal u srpskoj porodici, brat sestri poručio "Ništa tu nije tvoje"

   ≫ 

Komentari

  • Vladan

    22. maj 2024 | 15:17

    Pravno je stvar jasna , svj su se odrekli svoga naslestva u korist babe, znaci baba je bila jedini vlasnik 1/1 , i ima apsolutno pravo raspolaganja imovinom , dal prodala ili prepisala nekome to je bilo apsolutno babino pravo. Ona je poklonila sinu , a mogla je i da proda .... a sin prepisao na svov sina a takodje je mogao i da proda. Sve je ovde po zakonu ali da li je pravicno ili ne , to je vec drugo pitanje.

  • Košava

    21. maj 2024 | 21:07

    Ako se vaša majka odrekla nasledstva vi možete kao njen naslednik da osporite njeno odricanje i tražite svoj deo. Koliko će da traje i koliko će advokati i sudije da odugovlače to ne može niko da kaže.

  • Tanja

    21. maj 2024 | 19:29

    Zene cuvajte se kosovara i kosovarskih tasti! Kod njih cete na ulici zavrsiti ako ste sa njihovim sinovima! Ako nemate svoje licno, bolje zaobidjite!

  • Tina

    21. maj 2024 | 19:27

    Ljudi verovali ili ne, recimo mom muzu kao najstarijem nisu prepisali i ne daju nista bas niti jedan kvadat,bas nista! A imaju costa,samo ne daju. Kod mene zivimo,u mom stanu njegove ne zanimaju niti unuci, niti njihova buducnost a ni nasa! Tako da nije do pola sin\cerka vec do poremecenih roditelja!

  • Nata

    21. maj 2024 | 14:58

    Čuvaj stare dok možeš, poslije ništa više nije važno. Ni odricanje od istog... nasljeđa.

  • zapadna srbija

    21. maj 2024 | 14:23

    kod mene je još gora situacija brat i majka dele i imovinu koja je moja ( kuće koje du podignute na imovini majke) brat hoće i toga pola

    • 21. maj 2024 | 16:12

      Really

      @zapadna srbija

      Gde piše da je tvoja? Da, jeste kao što nije. Nebi je ni delili tebi ispred nosa.Neko te grdno prevario kada te je uverio da si nešto imao.I čija je krivica? Pa naravno,jadan ti. Zlotvori ti smestili.Naprotiv sam si kriv.Kad jednom i dobiješ to što ti eventualno pripada najbolje da se odseliš i počneš život iz početka.A, nećeš kasno je za to.Jeli? Pa koga to briga.Sve greške su skup tvojih pogrešnih očekivanja i pogrešnih razmišljanja.

  • Srdjan

    21. maj 2024 | 13:39

    E pa nije bas uvek tako, ja sam jedini muskarac u Crnogosrkoj porodici koji nije dobio nista nasledstvom, kratko i jasno, izbacen sam iz nasledstva, sve je sestra nasledila, a cak nije zivela u Srbiji nego u Kanadi. Otac i majka su kupovali nekretnine i sve pisali na nju, koji je razlog, to samo moji roditelji znaju, niti sam alkoholicar, kockar, a ni agresivna osoba, valjda jedino ne umem da se grabim i da hodam preko zivih ljudi. Uvek mislim kako ima boga, ja imam svoju porodicu koju mnogo volim, to mi je jedino potrebno dok je izgleda mojoj sestri potrebno najvise materijalno stanje.

  • ko ostane na imanju

    21. maj 2024 | 11:38

    nisu braca sebicna nego sestre. cest slucaj, dodju samo leti na 10 dana, daj bazen,daj uzivanje, isplanirano sve... odu...a ti brate dezuraj, gledaj i slusaj, popravljaj, 24 sata godinama...dok one zive svoj zivot a onda dolete po nasledje da traze. zakon ne valja. deliti treba i obaveze pa onda i imovinu. ili se kucite svako sebi a ako se sve ne raspadne podeliti brate sto ostane.

    • 21. maj 2024 | 11:51

      Ana

      @ko ostane na imanju

      Taj ko brine, neka bude pošteno nagrađen, ali baš sve da dobije, a ona ništa - nepošteno! A ima još nešto, taj koji ostaje, jeste da ima i više posla, ali koristi i sestrin deo, što je vrlo komforna situacija. Nije isto živeti u pedeset i u sto kvadrata.

    • 21. maj 2024 | 11:55

      N

      @ko ostane na imanju

      NASLEĐE, pripada i njoj koliko i tebi. Nisi ga ni ti stvorio nego dobio zato ne pametuj. Ako hoćeš njen deo ne otimaš ga nego otkupiš pošteno. Jel treba možda i da ti plati što radiš na njemu? Pa ti obrađuj samo svoj deo, a njen zapusti. Nego sviđa ti se da ubireš prihod i sa njenog dela pa ti se ne zapušta a najlakše je oteti.

    • 21. maj 2024 | 22:05

      pošteno

      @ko ostane na imanju

      Na imanju ostajete ne zato što ste ne znam ni ja koliko privrženi već to radite proračunato i linijom manjeg otpora jer vam je to sigurica krov nad glavom, ne potucate se kao podstanari i ne isplaćujete kredite za stan.

    • 22. maj 2024 | 19:51

      Nensi

      @ko ostane na imanju

      A,lepo je kad te sestre šalju kintu "odozgo"?

  • Beba

    21. maj 2024 | 10:59

    Isto to doživela i ako je otac dok je bio živ goborio deli se na pola samo moj otac nije mislio kada su napisali jedno na drugo šta će se desit poslije njegove smrti pošto je to ovtomatski išlo na majku onajs je poslije krstkog vremena prepisala na svog voljenog dina ćerku to jest đene nikad nije volila jedino joj želim da se okreće u grobu nejmala mira ja imam moju penziju i suprug možemo da živimo a njegovavs frajla nikad nije radila tako fa mu je penzija mala idu na radnu kuhinju izgleda da him mater nije dosta ostavila dosta i neće nikad bit dosta

    • 21. maj 2024 | 12:37

      Ogi

      @Beba

      Upravo smo vidjeli zssto nisi dobila nista, kad bi bilo i manje od nista zasluzila bi.

  • Vizitor

    21. maj 2024 | 10:43

    Kao sto pise u clanku,ujak doticne,tj. sin pokojne babe je zivio sa njom i vodio brigu o njoj.On je taj koji je ostao na imanju dok su ostali otisli.Stari ljudi koji su cijeli zivot proveli kao poljoprivrednici su jako osetljivi po tom pitanju i kada pocne da im se blizi vrijeme sve sto zele je da neko nastavi da zivi i radi na tom imanju.I zbog toga mu je najverovatnije sve prepisala.Siguran sam da nije bio slucaj o starijoj dementnoj zeni koju je sin prevario da mu sve prepise kao sto unuka pokusava da prikaze...Osim obicajnog prava koje vlada u takvim sredinama sigurno su se pokojnica i sin rukovodili strahom da bi cerka i drugi sin ako se ne varam,mogli da prodaju i rasparcaju imanje i ugroze egzistenciju ovog njenog ujaka koji je ostao na tom imanju.Mislim da se cak i cerka pomirila sa odlukom kao najboljom u interesu porodice i brata ali da je ova njena unuka bas alava na novac i pokusava da po svaku cijenu izvuce nesto u svoju korist.Preko majke...

  • Ivana

    21. maj 2024 | 10:35

    Deda je kucu dao pola majci mojoj(snaji njegovoj) pola ocu mom (sinu svom) .Medjutim otac i majka su se razveli ,sudili se -otac imao advokate mama ne i ostala bez icega posle 35 g zivota sa mojim ocem.Otac sve prodao ja i sestra ostale bez icega ,ni na rociste nas zvali nisu kao da ne postojimo .Svi su sad pokojni a mi bez icega ...

  • M.K.

    21. maj 2024 | 10:30

    Pa po tome se vidi koliko poštuju svoje pretke tj. kakvi su to ljudi.Nasledjeno imanje od pra dede babe oca nebitno se NIKAD ne prodaje ali to je moj stav.Naše šume i veliki zabran ne moze niko da plati.Nasledjeno od pra dede❤️❤️ ....ja dolazim obilazim dedovinu kad god mogu sve je prepisano na mladjeg Brata i apsolutno mi ne smeta jer to smatram kao formalnost. Imamo svoju sobe svi. Današja mladja generacija iz Inostranstva ionako ne letuje samo u Srbiji kad je godisnji odmor.I druge destinacije su in.A najviše pravo ima onaj ko se pobrine za to imanje ko ulaze u njoj placa porez na zemljište komunalije itd.Ruzno je svadjati se oko toga pred Sudom.

  • sale sa salajke

    21. maj 2024 | 10:10

    Ima toga i u Vojvodini, održalo se kod potomaka kuferaša, ćerka ni štafirung ne dobije, izbace je kao staru krpu iz kuće.

  • vukodlak

    21. maj 2024 | 10:02

    Dovoljno je pročitati komentare , u kojima se izjasnjavate ,i sve je jasno.

  • Majat

    21. maj 2024 | 09:59

    Nažalost, ako je ugovor o doživotnom izdržavanju u pitanju a ne testament, ova gospođa ne može više ništa. Ali, polako, dobiće ovaj izrod od ujaka ono što ga sleduje jer nijedna otimačina ne prolazi nekažnjeno a to je upravo bilo u ovom slučaju-otimačina. Kako naš narod kaže: oteto-prokleto. A baba se već prži u paklu kao i svaka veštica.

  • Advokat

    21. maj 2024 | 09:29

    Ima pravo na nužni deo nasledja.

  • Ana

    21. maj 2024 | 09:26

    Uprkos tome što je isključena iz testamenta, ima pravo na "NUŽNI DEO" , a to iznosi trećinu onoga što bi joj pripalo u redovnim okolnostima. Tako je po zakonu. Drugačije bi bilo da je majka sa sinom imala ugovor o doživotnom izdržavanju. Tu ne bi imala više nikakvo pravo.

    • 21. maj 2024 | 10:15

      Nije

      @Ana

      Tačno,dobar advokat može rasturiti ugovor o dozivotnom izdržavanju, jedino ako je slučaj prodaje u pitanju tu se ne može ništa uraditi !

    • 21. maj 2024 | 10:33

      Ana

      @Ana

      Može, ali nije ni dobar advokat svemoćan. Mora da postoji kardinalno kršenje ugovora o doživotnom izdržavanju da bi mogao da bude osporen, i naravno, dokazi za to. Za razliku od zakonskog prava na nužni deo što je nesporno, obaranje ugovora o doživotnom izdržavanju je skoro pa na nivou naučne fantastike.

    • 21. maj 2024 | 10:35

      logika

      @Ana

      ne moze da rasturi ugovor o izdrzavanju, to je kao kad bi ste rekli da moze da rasturi kupoprodajni ugovor jer bi Vi sad nasli drugog kupca...

    • 21. maj 2024 | 10:38

      Coooa

      @Ana

      Ali procitaj pazljivo. Ona se u jednom trenutku odrekla svog dela,sto dalje implicira da nema nista. Tj sama je kriva sto je doslo do ove situacije.

  • Branka

    21. maj 2024 | 09:02

    Kolika ostrašćenost kad se priča o ženskoj deci. Pričate nešto što nema logike. Deca su ravnopravni naslednici , ali žene više neće da trpe nepravdu. Roditelji su ostali sa sinom i radili za njega i njegovu porodicu dok ih snaga nije izdala ili bolest. Tek tada sin treba da pomogne svojim roditeljima. Ako ćerka živi blizo ona dolazi i neguje roditelje. I ko je više negovao roditelje ? Ni jedna sestra neće deliti kuću u kojoj živi brat , samo deo zemlje , ako je selo u pitanju. Pohlepan brat hoće sve za sebe . Nema tu više emocija. Mislite da će ga njegovi naslednici više poštovati . Neće , a izgubio je sestrinu ljubav.

    • 21. maj 2024 | 09:15

      Zika

      @Branka

      Dok ne dobijes cerku,tek onda vidis da ti isto i cerka i sin,mora da bude ili si zlo neko!!

    • 21. maj 2024 | 12:42

      Ogi

      @Branka

      Ka primjecujem ostrascenost samo u zenskim komentarima sto mi je strasno i pokazazelj u kom vremenu zivimo. Ma sve je jasno samo kad se udje na Ig ili u klubove kada se izadje.

  • Bukač

    21. maj 2024 | 08:58

    ... još jedan dokaz koliko smo daleko od civilizacije !

    • 21. maj 2024 | 09:15

      D

      @Bukač

      U svim civilizacijama naslednici se svađaju oko nasledstva i zbog toga testament je merodavan.

  • Tanja

    21. maj 2024 | 08:48

    Sestra mora da dobije pola a ima i sud

    • 21. maj 2024 | 09:02

      Azra

      @Tanja

      To obesi mačku o rep,kako je testamentom napisano.

    • 21. maj 2024 | 09:15

      Тест

      @Tanja

      Тестамент може да се обори, уговор о доживотном издржавању не. Овде је похлепни брат проблем. Кад му се затре породица, питаће се последњи наследници зашто им се то десило. Очеви јели кисело грожђе, деци трну зуби.

  • Max

    21. maj 2024 | 08:45

    Ne znam zakone o nasljedjivanju u Srbiji. U HR su prilicno jednostavni. Ako osoba umre bez oporuke( testamenta) sva imovina ( i eventualni dugovi)se dijele na jednake dijelove. Ako je (u ovom slucaju ) baba ostavila i prepisala svu imovinu na sina ona ima na to pravo. Sud nije duzan da utvrdjuje da li je ona tim svojim postupkom ostetila druge nasljednike. Majka djevojke iz teksta nije u pravu i ocito nije razgovarala sa nikakvim odvjetnikom. Da jeste on bi joj rekao da mora podnijeti zahtjev na sudu za utvrdjivanje prava na nuzni dio. Spominje se troje nasljednika iza babe. Njenoj majci ne pripada 33% imovine vec 1/6. Znaci pola od onoga sto bi je pripadalo po zakonu. Druga 1/6 ide trecem nasljedniku za kojeg iz teksta ne mozemo zakljuciti da li se radi o sestri njene majke ili o jos jednom ujaku. Baba je mogla svu imovinu pokloniti svaleru. U tom slucaju svo troje djece bi sudskim putem ostvarili pravo na nuzni dio a svaleru bi ostalo pola svega.

  • Neko

    21. maj 2024 | 08:28

    Sve su to roditelji krivi što se deca posle njihove smrti svađaju.Treba za njihovog života da se zna šta kome pripada,posle njihove smrti.A ne roditi žensko dete i samo ga precrtao,a sinovima sve.I to žensko dete ne zna kakav je život čeka.Svako treba dobiti približno jednak deo.

    • 21. maj 2024 | 09:17

      Zika

      @Neko

      Roditelji naravno,jer daju da neko utice na njih,razne podmukle tetke,komsije i kafane!!!

    • 21. maj 2024 | 09:19

      Bhm

      @Neko

      Isti ne priblizni.

  • Гаги

    21. maj 2024 | 08:25

    Мојој снаји умро отац. Она, мајка и сестра на оставинској потпишу да се имовина подели на раноправна три дела и да више нема нико право жалбе. Мајка се предомислила и сад тражи за себе половину, а осталу половину да поделе на три дела. То ми говори да мајка и ћерка желе да мојој снаји смање наслеђену имовину на нужни део...

  • Mile

    21. maj 2024 | 08:20

    Sramota ove žene današnje što otimaju braći imanje. Kada budu na stavljale prezime i lozu onda neka se jave. Ovako, njeno je da se uda i gleda svoju porodicu. Dovoljno je sto su je trpeli roditelji do toga, a sada bi bratu da se okači na grbaču.

    • 21. maj 2024 | 10:18

      Strelac2011

      @Mile

      Idi, leči se, Mile, dok još nije kasno ali mislim da tebi ni lobotomija više ne pomaže.

    • 21. maj 2024 | 12:48

      Dragana

      @Mile

      Strasno ,koliko primitivan komentar.Nadam se da nemate cerku pa da i ona oseti to sto pricate na svojim plecima .Danas zenska deca treba da imaju nesto svoje i budu zasticena a ne da trpe svasta i od muza ,svekrve .

    • 21. maj 2024 | 13:54

      Beograđanka

      @Mile

      Hvala što ste mu rekli, pa ne moram ja...

    • 24. maj 2024 | 07:16

      Olivera

      @Mile

      Kad smo vec kod produzetka loze i prezimena, (koje ti je vaznije od sestre, majke, cerke), valjda znas da cerka moze da zadrzi prezime, a vrlo je VAZNO da znas da samo za decu koju tvoja CERKA rodi mozes da budes siguran da nosi tvoju krv i tvoje gene, ono sto ti snaha rodi nije uvek produzetak tvoje loze. Razmisli dobro ili pitaj zenu.

  • Nikad

    21. maj 2024 | 07:36

    se u zivotu ne bih posvadjala sa sestrom,bratom oko nasledja,pisljivih 20.000-100.000e To mogu samo rtd roditelji da naprave i babe i dede koje nisu prepisali na svoju decu i prave raspad,jer pr.majka mrzi snajku,ili baba mrzi svekrvu itd itd...I kad vide da im se blizi kraj i da su nemocni oni naprave skandal u porodici.... Moj deda ima 2 brata,sve su prepisali samo jednom najstarijem,, prvencu" a ova dvojica nisu dobila nista(moj deda i drugi brat) i opet se moj deda udao za moju babu i dosao na njeno imanje i stvorili opet nekretninu zajedno i bez njegove ocevine,eto...A taj sto je uzeo sve umro je kao ker...Ne bih uzela bratu ili sestri sve NIKAD...nema tih para ni nicega vrednijeg od FAMILIJE....Al jbg.ja sam jedinica zivim u Nemackoj i moje imanje 15ha prazno -posumilo se sve niko da obidje niti sta :(((( jbg. Al se opet nadas-docice neka lepa vremena,kada je to sve blistalo....

    • 21. maj 2024 | 08:50

      really

      @Nikad

      Pa što ti ne obiđeš? To je tema.Nema se kad od gledanja Turskih serija.Sigurno nemaš preča posla.

  • G 3

    21. maj 2024 | 07:36

    Roditelji odlučuju kome će nasledstvo da ostave posle smrti,da li deci ili crkvi ili državi a deca neka budu zadovoljna što su ih rodili i podigli.

  • Tihi

    21. maj 2024 | 07:28

    Majka je mogla u testamentu da napise i da je kraljica Engleske. Po zakonu cerci ide polovina i tu je prica gotova.

    • 21. maj 2024 | 07:43

      Prle

      @Tihi

      Po kom je to zakonu ?

    • 21. maj 2024 | 08:53

      really

      @Tihi

      Kom to bre zakonu??? Testament (overen) je zakon.Mnogo veruješ advokatčićima nižerazrednim koji uzimaju novac n aivnima.Sa večitom šupljom pričom.Ma oboriću ja to sigurno.Overeni testament niko ne obara.

    • 21. maj 2024 | 10:23

      Vera

      @Tihi

      Ugovor niko ne obara a testament može oboriti svako. Ako je, kao u ovom slučaju ugovor o doživotnom izdržavanju, može da se slika. Ugovor je zakon među strankama, kako su govorili u rimskom pravu. Lepo su ih preveslali i baba i ujak. Kakvih ljudi ima , dobar je Bog što nas drži. Kad tako nešto mogu učiniti svojoj krvi, kakvi bi tek bili prema tuđincima.

  • Ajd ovako

    21. maj 2024 | 07:05

    Ženska deca odu, udaju se, dobiju dobre i vredne poklone. Zatim formiraju nove porodice i imanja, staru porodicu retko obilaze, ne ulažu u imanje, koje muški član sa svojom suprugom održava, kao i roditelje. A kad pomru roditelji, eto sestara, "hoću svoj deo". Došla su nova vremena, bez časti i reda.

    • 21. maj 2024 | 07:35

      Lona

      @Ajd ovako

      Zenska deca mnogo vise binu o starim roditrljima nego muska. I sinovi i kceri formiraju nove porodice, samo sto se cerkama sve uzme. A sto se tice casti i reda koje pominjete, ocigledno je da ih braca nemaju.

    • 21. maj 2024 | 07:45

      Борац

      @Ajd ovako

      Па шта сад треба ? Да брат тражи од зета његово имање зато што му је сестра удата у ту породицу ? Све то алаво бре !

    • 21. maj 2024 | 08:01

      Anonymus

      @Ajd ovako

      Sram te bilo

    • 21. maj 2024 | 08:07

      Ogi

      @Ajd ovako

      To je jedina zdrava prica ako su zdrsve glsve. Pogledajte drutvene mreze i zene novog doba. Sto ocekivati

    • 21. maj 2024 | 08:27

      Novak

      @Ajd ovako

      Jedan brat odlazi na fakultet. Školovanje plaćaju roditelji. Često sam ja i moja porodica ostajali bez osnovnih potreba. Završio je fakultet postao je baja velika plata on i njegova supruga i ima dvoje dece i stan 120m kvad. Njegov dolazak je bila svečanost. Odlazak puni gepeci mesa sira kajmaka i povrća. I tako godinama. Roditelji su nam umrli. Dolazio je retko. Otišao je u penziju i dolazi na deobni bilans. Pola pola. Moja deca su zasnovani porodice i na tom imanju su rođeni i održavali i radili kao supruga i ja. Njegova priča je privla ći ga očevi a i to posle 50god a do tada dolazio da uzima. Došao opet da uzme. Delimo a kad je rekao da hoće i kuću pola ja sam poludeo. Pokupili smo se nas tri porodice i na drugom kraju imanja podigli kuću sa tri sprata i podrum. Pa štalu obor za svinje i kokoške novi vrt ma sve za jedno seosko domaćinstvo. Dok ta polovina polako propada a on ili dođe ili ne.

    • 21. maj 2024 | 08:35

      Olja

      @Ajd ovako

      E grešiš druže, moja snaja živi u istom dvorištu dve godine je ne vidjam ni ja ni roditelji. Brat ponekad pomogne, šta misliš ko se oko njih trudi??? I ne zbog nasledstva nego zato sto su to moji mama i tata. Snaje više nisu to što su nekad bile čast retkima.

    • 21. maj 2024 | 08:36

      AAT

      @Ajd ovako

      Nema tog sina I snaje koji ce obilaziti stare roditelje vise od cerke.

    • 21. maj 2024 | 08:58

      Kwb

      @Ajd ovako

      Pa ako vaspitas decu sa budu fina, casna, postena, osecajna, to sigurno nece biti tako kako kazes. Samo sto je problem sto se muska deca vise vrednuju nego zenska, kao sto se moze videti iz tvog komentara. Ako zenska deca 'odu, udaju se', to ne znaci da su se odrekla roditelja i cele familije, nego da stvaraju svoju porodicu,kao sto i sin stvara svoju. A ako se to isto zensko dete ne uda kad je predvidjeno vreme, ne rodi u odredjeno vreme, onda opet drvlje i kamenje na nju. Nikome se ne moze ugoditi.

    • 21. maj 2024 | 10:40

      ahahaha

      @Ajd ovako

      "cerke vise vode racuna o roditeljima nego sinovi", ahahaha, da da, znam bas par divnih "uzora", ni da posete umiruce roditelje za 3 meseca u bolnici (a u istoj su drzavi), iako su roditelji njima namicali vazda...

    • 21. maj 2024 | 11:22

      Mirjana

      @Ajd ovako

      Priča veoma slična mojoj. Ja se potpuno slažem sa Vašim komentarom.

    • 21. maj 2024 | 12:50

      Ogi

      @Ajd ovako

      Hahahaah. Pa upravo su te snaje necije cerke i sestre i nesto im je milije da uzmu bratu no sve sto imaju od muza. Poremeceno vrijeme, samo po komentarima ostrascenih zena sve se vidi. Mislim da je ovakve stvari vecinom u Srbiji desavaju a zene opustene po svakom pitanju. Znamo mi u CG

    • 21. maj 2024 | 13:58

      Beograđanka

      @Ajd ovako

      Onda drži i nos u CG, a ne na srpskim portalima.

    • 21. maj 2024 | 19:42

      Tina

      @Ajd ovako

      Da da bas dobiju udajom al zamalo!Evo ja sam se udala, zivimo u mom stanu koji srecom imam od roditelja sto su mi kupili, vozimo moja kola a od njega kao najstarijeg sina nemamo nista bas! Jer mu mamica ne da, niti mu je prepisala dve cuva za sebe i sledeci zivot verovatno! Al neka, ima Boga. Zato niko s tom nema ni komunikaciju bitno da je lepo udala sina!

  • Skids

    21. maj 2024 | 07:02

    Pa Šta ako mu je prepisala ko zna kako se ta ćerka ponašala prema roditeljima i Bratu verovatno je žena imala razloga za to odma drvlje i kamenje što nije po pola a gde piše to da to tako ide kako ti prema meni tako i ja prema tebi

  • Markoni

    21. maj 2024 | 06:42

    Ne bih bas rekao da je to uradila radi sredjivanja papira, to je takvo vreme bilo, ko ostane na imanju cuva roditelje i sve nasledi. Moj deda je otisao sa imanja i odrekao se u korist brata koji je tu osta. Nije se to tad gledalo kao danas. Tako da tvoja baba se osrekla i nema nazad

  • Jovan

    21. maj 2024 | 06:22

    Oduvek se znalo da je žensko dete tuđa kuća.

    • 21. maj 2024 | 07:39

      Nina

      @Jovan

      Bolje je nekada prećutati,da ne bi izletila glupost.

    • 21. maj 2024 | 08:47

      Oen

      @Jovan

      Ali nije tudje dete, nego tvoje. To nije stvar koju ces da poklonis nekome i kao vise nije tvoje,ne zanima te. Ne razumem takvo razmisljanje.

    • 21. maj 2024 | 11:04

      Teta

      @Jovan

      Vrati se u pecinu molim te. Ne brukaj se.

  • Hogar

    21. maj 2024 | 05:21

    DANAS BI CERKE SVE DA UZMU A KAD TREBA POMOCI RODITELJIMA ILI ULOZITI U KUCU ONDA IH NIJE BRIGA ...IZ ISKUSTVA

    • 21. maj 2024 | 08:45

      Ksn

      @Hogar

      Sve to zavisi kako je dete vaspitano.

    • 21. maj 2024 | 08:55

      Sanja

      @Hogar

      Ako si se ti tako opekao i postupio ne znaci da moraju i drugi.ako se cerka brinula o majci i ocu onda je red da ona dobije isto nesto a ne baba podlo iskoristavala cerku jel snaja ju sigurno nebi tako njegovala i onda sve dala sinu i neradnicima a zena ostala na ulici

  • Carapan

    21. maj 2024 | 05:10

    Lapo-lapo nikako drugačije

  • xy

    21. maj 2024 | 03:34

    Primitivizam koji se nazalost zadrzao na Balkanu

  • Iva

    21. maj 2024 | 01:20

    Naravno, zena ko zena nema prava. Muskarac nasledjuje sve, a zeni ne treba, ona je udata ima 'svoju' kucu. Gluposti. Dete je dete, bilo musko ili zensko, sve treba podeliti na ravne casti. Ali to je tipicno zatupljeno razmisljanje.

    • 21. maj 2024 | 08:12

      Борац

      @Iva

      Па добро Иво , и твој муж је наследио нешто , јел твој брат или сестра тражио-ла део од тог наслеђа за себе пошто си им ти сестра ? Конкретан случај из моје породице : Муж моје тетке (тачније она је сестра мог деде по оцу ) , распродао и прокоцкао сву своју имовину , претио да ће "он" да дели имовину мог деде ?! Деда узе сина за руке , и право код Нотара , па уговор о доживотном издржавању ! Ниједна сестра мог оца није хтела на суду да се прихвати за део имовине мог деде , односно оца (оне имају право на наслеђе , а право на то немају деца од оног зета(коцкара) тј дедине сестре ). На суду су изјавиле да се прихватају и одричу у корист своје браће , односно братанца тј мене , пошто је мој отац покојни . Све оне имају своје породице , децу , унуке , и сви они могу да направе "сметњу" у нашем наследном роду , али то не раде . Знају шта су наследили од својих очева и то им је довољно ,можда имају више или мање од наше породице , али то је њихово наслеђе .

  • Zaječa

    21. maj 2024 | 01:17

    Ja sam se odrekla u ime sestre. Tata mi je rekao da će mi dati novac da napravim kuću. Ja sam kuću pravila sa mužem tata mi je dao nešto malo samo za parcelu. Sve ostalo sestri. Bila sam prevarena. Moja pok.sestra je pravila kuću za ćerku. Kuću je prodala da kupi stan u Bgd. Zet je pojeo pare od kuće i sada nema ništa od majke tj. moje sestre. Eto, vrati se sve što je pohlepa. Ništa se ne sekiraj, odozgo se rešava. Stvori sam svoje.

  • Невена

    21. maj 2024 | 01:04

    Ја сам све оставила сину јер му је ћаћа босанац, ћерки нијесам ништа, јер је не волим из другога је брака, ћаћа јој је србин

    • 21. maj 2024 | 09:53

      NEKO IZ MASE

      @Невена

      Ja sam se smrzla kada sam pročitala Vaš komentar. Vi niste dobro, molim Vas da odete u posetu lekaru. Groznije nešto nisam pročitala u skorije vreme.

    • 21. maj 2024 | 10:38

      Lona

      @Невена

      Usamljen komentar, uzasan, srecom velikom, nema takvih osoba, kao sto ste vi. Svaka sreca vasoj cerki, mnogo je propratila.

    • 21. maj 2024 | 10:49

      ...

      @Невена

      Ti si monstrum od žene, opet si dokazala da nisi normalna

    • 21. maj 2024 | 11:42

      Petar

      @Невена

      Bože me sačuvaj

  • MALI PERICA

    21. maj 2024 | 00:37

    Otac mi je ziv . . Sto se tice nasledstva zabio mi je noz u ledja jer ga je njegova ,,zena,, nagovarala tako. . i umesto da ja imam sad penzioni fond on me je cak pitao da ja otkupim moje nasledstvo. . . tako da objasnio sam mu da kad dodje taj dan ,,D,, da me ne ocekuje na sahrani jer mu necu doci . . necu ni crninu nositi jer necu ni biti u zalosti. . matorci su cudo ,resavajte papirologiju dok mozete. .

  • anjaaaaa

    20. maj 2024 | 23:49

    Imam svoju porodicu, muz i ja izgradili svoje. Roditelji su ostavili pola bratu pola meni…to nikada nisu dovodili u pitanje.

    • 21. maj 2024 | 00:52

      Znam ja

      @anjaaaaa

      Ne laži

    • 21. maj 2024 | 07:18

      Eh

      @anjaaaaa

      Svakako je u redu da delite na pola, ako je i brat kao i vi izgradio svoje, roditelji brinuli sami o imovini i sebi. Ako je brat u zajedničkom domaćinstvi sa roditeljima; sve što ste vi stvorili, valjda je i on uložio u tu zajednicu. Dakle, ukupna imovina minus njegov doprinos, pa delite na pola.

  • Samo pošteno

    20. maj 2024 | 23:26

    Mnogo je zapetljano, uzmi advokata. Inače, deca su ravnopravna i to su primitivna shvatanja da žensko dete nema ista prava kao muško. Ima, i treba da ima. Nas troje dece smo postovali želju roditelja i sve ravnopravno podelili. Ja, isto, ostavljam svojoj deci sve na ravne časti.

  • Minja

    20. maj 2024 | 23:02

    Imam sestru. Ne postoji stvar koju sa njom ne bih podelio.

  • Lona

    20. maj 2024 | 22:47

    Posle babine smrti devojcina majka bi imala pravo na svoj deo, jer nasledjuje svoju majku, ali posto je devojcina baba sve poklonila sinu, onda devojcina majka mora da tuzi za nuzni deo, jer ne moze po zakonu da se jedno dete potpuno izuzme od nasledja, odnosno pola od onoga sto bi dobila da ugovorom o poklonu nije dato ujaku. Formalno, ujakov sin jeste vlasnik, dok se ne tuzi .

  • Mira

    20. maj 2024 | 22:46

    Nista nema pravo.neko je pogresno savetovao.trebala je da zadzi svoj deo a da daje majci na korisvenje dok je ziva.mogla je da pokloni samo svoje a ovako ste ostali bez icega.da je testamentom ostavila sinu moze da se obori i dobije nuzni deo a poklon ne moze da se ponisti

  • Hana

    20. maj 2024 | 22:42

    Muka mi je od sebicne brace.

    • 21. maj 2024 | 05:41

      Srbija

      @Hana

      Ima i sestara sebicnih verovali ili ne. Imamo slucaj gde je jedna sestra sve zgrabila za sebe a drugi i njihova deca ostali bez icega. Ti koji su ostali bez icega su se povukli da se ne zameraju pa su im deca sada bez imovine.

    • 21. maj 2024 | 07:07

      Ha

      @Hana

      Ostani ujače na imovini, održavaj je godinama, brini o babi, ja ću bezbrožno sticati imovinu u svom domaćinstvu i na kraju ću uzeti trećinu jer sam unuka. Kada svi pokupite što mislite, ujak će ostati na ulici.

  • ...

    20. maj 2024 | 22:39

    Tako su i mene prevarili,nista nisam dobio,jbg alavi ljudi.

  • Dule

    20. maj 2024 | 22:11

    Balkan je to. Zato familija ne govori i postaju dušmani najveći.

  • Ćerka

    20. maj 2024 | 22:07

    Strašno da ćerki ništa ne ostavi. Gde je tu pravda.

    • 21. maj 2024 | 01:43

      .....

      @Ćerka

      Naravno kod prvog deteta.

    • 21. maj 2024 | 06:40

      kaja

      @Ćerka

      sestra treba sama da se seti pa odrekne u korist brata...tamo gdje brat ostaje da zivi, da cuva roditelje,pazi, sluzi, da odrzava imanje, ulaže. Svu obavezu podelite pa onda i imovinu.

    • 21. maj 2024 | 07:28

      Eh

      @Ćerka

      A šta je njoj ćerka pomogla osim što dodje i pokupi majčin rad: šunke, slanine, jaja,krompira,sira,pekmeza,voća....

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA